کد خبر : 1741608 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:50 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون به جای دخیا در دربی منچستر؛

غیبت دخیا در دربی؛ دروازه‌بان یونایتد پدر شد

داوید دخیا، دروازه بان اول منچستریونایتد، به دلیل تولد نخستین فرزندش به اسپانیا سفر کرده و دین هندرسون، دروازه بان دوم تیم، در دربی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی، به جای او درون دروازه شیاطین سرخ خواهد ایستاد.

غیبت دخیا در دربی؛ دروازه‌بان یونایتد پدر شد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که به داوید دخیا، دروازه بان اول این تیم، پس از تولد نخستین فرزندش اجازه داده شده تا به اسپانیا سفر کند و تا هر زمان که لازم می داند در کنار خانواده و فرزند تازه متولد شده اش بماند.

 

دخیا در بازی روز چهارشنبه منچستریونایتد برابر کریستال پالاس نیز غایب بود و پیش از بازی از یونایتد اجازه خواسته بود تا برای حضور در کنار خانواده و فرزند تازه به دنیا آمده اش به اسپانیا سفر کند.

 

دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ قرار است مدتی در کنار خانواده اش بماند و در این بین دین هندرسون این فرصت را خواهد داشت تا برای چهارمین بار در این فصل در لیگ برتر درون دروازه منچستریونایتد بایستد. شاگردان سولسشر در دربی روز یکشنبه تلاش خواهند کرد تا به رکورد شگفت انگیز 21 برد متوالی پپ گواردیولا و سیتیزن ها پایان دهند.

 

1578941

 

سولسشر امروز راجع به زمان بازگشت دخیا صحبت کرد و گفت: "امروز روز فوق العاده ای برای داوید است. وقتی که پدر می شوی این احتمالا بهترین احساسی است که در جهان تجربه می کنی.

من به او هر قدر زمان و فرصت که نیاز داشته باشد می دهم. او درخواست کرد که به خانه برود و در روزگار گذشته این تنها یک روز طول می کشید، می رفتی و برمی گشتی و روز بعد آماده بازی بودی.

حالا اما ما در بحبوحه شیوع کرونا هستیم و حتما قرنطینه لازم است و اکنون در دنیایی متفاوت زندگی می کنیم. اما با این وجود ما احساس کردیم که این تصمیم درستی است. داوید می خواست که در کنار خانواده اش باشد و از آنها حمایت کند و اصلا جای شک و تردیدی در این تصمیم نبود.

دین در بازی برابر کریستال پالاس به زمین آمد و خوب هم بازی کرد و آماده است، پس من هر قدر که داوید وقت بخواهد به او فرصت خواهم داد."

 

1578942

 

با توجه به محدودیت هایی که شیوع کرونا در سراسر جهان ایجاد کرده، دخیا به محض بازگشت به انگلیس باید 10 روز در قرنطینه باشد و البته ممکن است این قرنطینه به پنج روز کاهش یابد اگر تست کرونای او منفی شود. البته دخیا از قرنطینه معاف نخواهد شد چون نه به دلایل ورزشی که به دلایل شخصی به سفر رفته است.

سولسشر اضافه کرد: "به محض اینکه داوید بازگردد ما باید قوانین را دنبال کنیم. من انتظار دارم که او خیلی زود پیش ما برگردد. ما به او اجازه دادیم که برود چون می خواست که در این لحظات مهم در کنار خانواده اش باشد. ما بازیکنانمان را به محض اینکه ممکن باشد می خواهیم اما آنها هم انسان هستند و ما باید هوای آنها را داشته باشیم و داوید توانست در این روز فوق العاده در کنار خانواده اش باشد.

 

1578940

 

نمی دانم کی برمی گردد، فکر نکنم زیاد طول بکشد. اما دین برابر کریستال پالاس خوب بازی کرد و مطمئنم که منتطر دربی با سیتی هم هست. او در این فصل این تجربه را در کارابائو کاپ داشت و مطمئنم که این تجربه در دیدار با سیتی به کارش خواهد آمد."

دیدگاه‌ها