کد خبر : 1741613 | 15 اسفند 1399 ساعت 19:19 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره فرانسوی به تمرینات گروهی؛

خبر خوب برای رئالی‌ها: بنزما به دربی می‌رسد

پس از غیبت در سه بازی اخیر رئال مادرید، حالا به نظر می رسد که کریم بنزما، مهاجم این تیم، به بازی روز یکشنبه برابر اتلتیکو مادرید خواهد رسید.

خبر خوب برای رئالی‌ها: بنزما به دربی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح کریم بنزما نیز به همراه دیگر بازیکنان رئال مادرید در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد و این اتفاق باعث شده تا همگان احساس مثبتی نسبت به حضور او در دربی مادرید داشته باشند. البته این تمرین روز شنبه است که مشخص خواهد کرد بنزما آماده بازگشت به میدان هست یا نه.

 

1578947

 

کریم بنزما به دلیل مصدومیت در سه بازی رئال مادرید در دو هفته گذشته غایب بوده و بازی رفت برابر آتالانتا در چمپیونزلیگ و دو بازی در لالیگا برابر رئال وایادولید و رئال سوسیداد را از دست داد. لوس بلانکوس موفق شد در هر یک از این بازی ها یک گل بزند و به دو برد و یک تساوی از این سه دیدار دست یافت.

 

1578948

 

رئال مادرید اعلام کرده که سرخیو راموس، ادن هازارد، دنی کارواخال و ماریانو دیاز همچنان روند بهبودی خود را دنبال می کنند، اما به نظر می رسد که کریم بنزما دیگر یکی از بازیکنان مصدوم این تیم نیست.

 

پیش از شرکت در تمرین گروهی امروز، بنزما در روزهای گذشته به تنهایی تمرینات با توپ و بدون توپ انجام داده بود و همچنین به بدنسازی در باشگاه و تمرین فردی روی زمین چمن پرداخته بود.

دیدگاه‌ها