کد خبر : 1741626 | 15 اسفند 1399 ساعت 20:20 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی در خطر است؟

اوضاع بحرانی اتلتیکو مادرید پیش از دربی

شاگردان دیگو سیمئونه در حالی در روز یکشنبه پا به دربی مادرید می گذارند که هنوز صدرنشین لالیگا هستند و سرنوشت‌شان در دست های خودشان است. اما به نظر می رسد که دیگر از تب و تاب برد افتاده اند.

اوضاع بحرانی اتلتیکو مادرید پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار اتلتیکو برابر ویارئال در یکشنبه گذشته، ژوائو فلیکس ستاره جوان اتلتیکو، پس از گلزنی رو به نیمکت این تیم فریاد کشید "دهن کثیفت رو ببند" و سپس انگشت خود را به نشانه دعوت به سکوت جلوی لب ها گرفت.

هر چند رنان لودی، هم تیمی و دوست صمیم فلیکس در اتلتیکو مادرید، گفت که خطاب این حرکت و جمله فلیکس او بوده که قبل از بازی از این ستاره پرتغالی انتقاد کرده، اما حدس و گمان هایی در کار است که مخاطب فلیکس در واقع دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بود. سیمئونه در هفته های اخیر فلیکس را نیمکت نشین کرده و تنها پس از مصدومیت توماس لمار در دیدار برابر ویارئال در نیمه دوم به او فرصت بازی کردن داد.

 

1577427

 

فلیکس گل دوم اتلتیکو در دیدار برابر ویارئال را زد و خیال سیمئونه را از کسب پیروزی حیاتی 2-0 راحت کرد. اتلتیکو در هفته های اخیر متزلزل کار کرده و نیاز به کسب امتیازات بیشتر و محکم کردن جایگاه خود در صدر جدول لالیگا دارد.

 

تیم زین الدین زیدان به رغم دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های بی شمار، همچنان در کورس قهرمانی است و شاگردان رونالد کومان نیز روز به روز بهتر می شوند و به نظر می رسد که کاتالان ها در هفته های اخیر احیا شده اند.

بارسلونا و رئال مادرید با پنج امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب اتلتیکو هستند و فاصله امتیازی شاگردان سیمئونه با رقبا آنقدر نیست که خیالشان را از قهرمانی راحت کند.

 

1578961

 

روز یکشنبه اتلتیکو مادرید در دربی مادرید میزبان رئال است و شاگردان زین الدین زیدان این شانس را دارند تا با یک پیروزی شش امتیازی، ترک های عظیمی در کاخ آرزوهای سیمئونه ایجاد کنند.

 

اتلتیکو پس از اینکه در شانزده بازی در لالیگا به 15 پیروزی رسید و تنها 2-0 برابر رئال مادرید شکست خورد. این تیم اما در هفته های گذشته نتوانسته به نتایج ایده آل خود دست پیدا کند و دوباره دارد به خاطر می آورد که چرا از سال 2014 به بعد دیگر نتوانسته قهرمان لالیگا شود.

 

اتلتیکو در هفته های اخیر و پیش از پیروزی برابر ویارئال، 1-0 به چلسی در چمپیونزلیگ باخت، در لالیگا 2-0 نتیجه را به لوانته واگذار کرد، در دیگر بازی که با لوانته داشت نیز به تساوی 1-1 رضایت داد.

دیدگاه‌ها