کد خبر : 1741633 | 15 اسفند 1399 ساعت 22:17 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند

علیرضا علیزاده می‌گوید که امیر قلعه نویی با جدایی او از گل گهر و حضورش در استقلال مخالفت کرده است.

علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند

به گزارش ورزش سه، علیرضا علیزاده در گفت‌وگویی در خصوص بازی گل گهر مقابل مس رفسنجان دردربی کرمان، اظهار داشت: تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و نشان داده با برنامه بازی می‌کند. من خودم شاگرد محمدربیعی بودم. او تیم خوبی را جمع کرده و از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است. فردا بازی خیلی سختی داریم.

 

هافبک گل‌گهر افزود: بعد از یکی دوهفته‌ای که به ما سخت گذشت، عزممان را جزم کرده‌ایم که هرطور شده از این شرایط خارج شویم. البته این شرایط بد نیست. فاصله امتیازات کم است و یک تیم می تواند با یک برد چند پله در جدول صعود یا خدای ناکرده با یک تساوی یا یک باخت چند پله سقوط کند.

 

وی با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل سپاهان عنوان کرد: مقابل سپاهان فوتبال خیلی با برنامه و خوبی را به نمایش گذاشتیم. در آن بازی می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم اما به هرحال در بازی فردا مقابل مس رفسنجان محکوم به برد هستیم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

 

هافبک گل‌گهر در مورد داوری این بازی و اینکه اعتقاد داشتند سروش رفیعی باید از تیم سپاهان اخراج می‌شد، به خبرگزاری فارس گفت: او 5 تکل زد که سه تای آن‌ها اخراج داشت. پای بازیکن ما پر از خون شده بود و عکس آن هم در رسانه‌ها منتشر شد. جای استوک رفیعی روی پای او کاملا مشخص بود. امسال داوری‌ها خیلی به ضرر ما شد. به عنوان مثال 7 پنالتی علیه ما گرفته شد که 6 مورد آن درست نبود.

 

علیزاده در مورد اینکه چرا گل‌گهر در هفته‌های اخیر از لحاظ نتیجه گیری موفق نبوده، گفت: در این لیگ تیم‌ها به هیچ عنوان به راحتی امتیاز نمی‌دهند. معمولا در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شوند اما امسال از ابتدای فصل این شرایط به وجود آمد و از هیچ حریفی به راحتی نمی‌توان امتیاز گرفت. نتایجی که ما در ابتدای فصل گرفتیم انتظارات را از تیم بالا برد. هرچند که این انتظار بی جا هم نیست اما به هرحال فشار بیش ازحد شد و در این چند هفته به ما آسیب زد.

 

وی تصریح کرد: حضور امیرقلعه‌نویی هم باعث می‌شود انتظارات بیشتر شوند در حالیکه گل‌گهر سال دوم لیگ برتر را تجربه می کند و سال قبل هم در هفته‌های آخر توانست در لیگ بماند. در این شرایط سخت است که به قول قلعه‌نویی روح تیم را بزرگ کنید. روزهایی هم که در صدر بودیم او به ما می‌گفت باید بزرگ فکر کنید.

 

هافبک گل گهر در مورد پیشنهاد استقلال برای جذب او، گفت: محمودفکری به من لطف داشت و سالی هم که به لیگ برتر صعود کرد من را به نفت مسجدسلیمان برد اما بعد از ان قسمت نشد که با هم کار کنیم. امسال هم تماس هایی گرفته شد و صحبت هایی انجام دادیم. با توجه به اینکه قرارداد داشتم، بحث معاوضه پیش آمد و در نهایت امیرقلعه‌نویی با این مساله مخالفت کرد. من هم قرارداد دارم و بازیکن گل‌گهر هستم.

 

علیزاده گفت: امیر قلعه‌نویی از آن مربیانی است که بازیکن دوست دارد سرش را هم برایش بدهد و این را در همه تیم‌هایی که بوده می‌توانید ببینید. حرف‌هایی که که در مورد او زده می‌شود واقعا درست نیست. او خیلی بیشتر از مربیان دیگر حرمت بازیکن را حفظ می‌کند.

 

هافبک گل‌گهر در خصوص تمایل استقلال برای انتقال قلعه‌نویی به این تیم عنوان کرد: ظاهرا صحبت‌هایی بین دو مدیرعامل انجام شده بود اما قلعه‌نویی هم اخلاقی دارد که به سختی ممکن است در نیم‌فصل از تیمش جدا شود. او همیشه به تعهدش پایند است. زمانی هم که سپاهان بود به مسئولان تیم‌ملی گفت باید با مسئولان باشگاه صحبت کنند. این تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را هم راحت می‌کند.

دیدگاه‌ها