کد خبر : 1741637 | 15 اسفند 1399 ساعت 23:15 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه کلاسیکر؛

فلیک: به قصد شکست دورتموند به زمین می‌رویم

روز شنبه در یکی از حساس ترین دیدار های آلمان، بایرن مونیخ در آلیانز آرنا میزبان دورتموند است.

فلیک: به قصد شکست دورتموند به زمین می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، کلاسیکر فردا در حالی برگزار می شود که بایرن مونیخ با 52 امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا است و دورتموند با تنها 39 امتیاز، تیم پنجم جدول است. اما با این حال دیدار بین این دو رقیب دیرینه هرگز از نظر حساسیت و شور و حال هواداران را ناامید نمی کند.

 

یاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، در آخرین مصاحبه خود گفت: "ممکن است ما چند امتیاز جلوتر باشیم اما دورتموند کیفیت و توانایی لازم برای رقابت در صدر را دارد. این یک بازی ویژه است و فکر می کنم که برای هواداران هم همینطور باشد."

 

1579006

 

بایرن مونیخ با پیروزی 4-1 برابر لاتزیو در چمپیونزلیگ و همچنین پیروزی 5-1 براب رکلن در بوندسلیگا، نشان دادند که دوباره دارند به اوج باز می گردند، اما شاگردان هانسی فلیک حتی برای یک ثانیه هم نمی توانند پای خود را از روی پدال گاز بردارند. لایپزیش نزدیک ترین رقیب آنها در کورس قهرمان یاست و تنها دو امتیاز با بایرن مونیخ مونیخ در صدر جدول فاصله دارد. لایپزیش با برد برابر فرایبورگ در عصر شنبه می تواند، حداقل برای ساعاتی، از بایرن جلو بزند و صدر را از آن خود کند.

 

1579002

 

هانسی فلیک درباره این بازی گفت: "ما پیشتاز لیگ هستیم و می خواهیم از صدرنشینی خود دفاع کنیم. ما به قصد شکست دورتموند پا به این بازی می گذاریم. کلاسیکر یک بازی ویژه است که به بازی های چمپیونزلیگ شباهت دارد. هر بازیکنی برای این بازی آماده است."

 

فلیکس همچنین افزود برای به دست آوردن سه امتیاز بازی برابر یکی از بهترین تیم های آلمان بازیکنانش باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند و از دقیقه اول حمله کنند.

 

فلیک افزود: "بازی برابر دورتموند همیشه برای ما خاص بوده است. دیدارهای ما در سالهای اخیر همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند. دورتموند یک کیفیت و توانایی واقعی دارد هر چند امسال کمی از کورس قهرمانی عقب مانده اند. اما انها مخصوصا در هفته های اخیر نشان داده اند که از چه توانایی برخوردارند."

دیدگاه‌ها