کد خبر : 1741769 | 16 اسفند 1399 ساعت 15:55 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی-یادگار؛ به یاد لیگ چهاردهم (عکس)

سرمربی تراکتور بعد از سال ها بار دیگر به عنوان سرمربی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور یافت.

به گزاش "ورزش سه"، رسول خطیبی بعد از لیگ برتری کردن آلومینیوم اراک، حضور موفقی همراه با این تیم در نیم فصل اول لیگ بیستم داشت. او به همراه آلومینیوم موفق شد تیم های بزرگی چون پرسپولیس و تراکتور را شکست دهد و در پایان نیم فصل اول، تیمش را به جایگاه هفتم برساند.

بعد از این عملکرد درخشان بود که تراکتوری ها سراغ رسول خطیبی رفتند و این مربی پس از فسخ قرارداد با آلومینیوم اراک، هدایت تیم شهر خود را بر عهده گرفت. بازگشت خطیبی به تراکتور با استقبال بی نظیر هواداران این تیم همراه بود، هوادارانی که البته در اولین روز حضور رسول در ورزشگاه یادگار امام نمی توانند، او را از روی سکوها تشویق کنند.

 

رسول خطیبی امروز بعد از سال ها، به عنوان سرمربی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و تیمش را در بازی هفته هفدهم مقابل نساجی مازندران هدایت خواهد کرد. او هفته گذشته در اولین بازی خود با تراکتور، مقابل نفت در مسجد سلیمان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و امیدوار است که اولین برد خود را در اولین بازی اش در تبریز کسب کند.

 

1579169

 

1579170

 

1579171

 

گفتنی است که رسول خطیبی در نیم فصل اول لیگ چهاردهم هدایت تراکتور را بر عهده داشت و موفق شد این نیم را به مقام قهرمانی دور رفت مسابقات نیز برساند اما به دلیل اختلاف با مدیریت وقت، همکاری او با تراکتور در نیم فصل دوم همان فصل به پایان رسید، فصلی که تراکتور در نهایت با تونی به مقام دوم آن دست یافت.

 

تراکتورِ خطیبی در لیگ چهاردهم یکی از دوست داشتنی ترین تراکتوری های یک دهه اخیر بود. تیمی که با حضور بازیکنان جوان و بومی و البته ستاره هایی چون لوسیانو ادینیو، مهدی کیانی و حامد لک، هم خوب فوتبال بازی می کرد و هم نتایج درخشانی می گرفت.

دیدگاه‌ها