کد خبر : 1741774 | 16 اسفند 1399 ساعت 16:03 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

اولین حضور بابایی در ترکیب تراکتور (عکس)

مهاجم جدید تراکتور در ترکیب اصلی تیمش برای بازی امروز مقابل نساجی حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور امروز میزبان نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر است و پیمان بابایی را برای اولین بار در ترکیب اصلی خود به همراه دارد.

 

پیمان بابایی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم از ماشین سازی جدا شده و به تیم سومقاییت آذربایجان پیوست. او پس از درخشش در سومقاییت و کسب عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان به ایران بازگشت و در حالی که تا آستانه حضور در تراکتور پیش رفته بود در نهایت با پیراهن ماشین در لیگ بیستم به میدان رفت.

بابایی با وجود نمایش ضعیف ماشین سازی در نیم فصل اول، موفق شد با زدن 6 گل، عملکرد انفرادی خوبی از خود به جای بگذارد. همین عملکرد خوب باعث شد تا در پایان نیم فصل اول، چند تیم سرشناس از جمله تراکتور خواهان جذب او شوند.

 

1579178

 

1579179

 

1579180

 

در شرایطی که پروسه جذب پیمان بابایی توسط تراکتور به مانند نقل و انتقالات تابستانی پیچیده شده بود و این بازیکن در آستانه پیوستن به تیم دیگری قرار داشت در نهایت پس از حضور رسول خطیبی در راس کادر فنی سرخ پوشان، بابایی هم تراکتوری شد.

 

بابایی امروز در بازی دوم تراکتور در نیم فصل دوم در ترکیب اصلی این تیم حضور دارد. او در کنار محمد عباس زاده، خط حمله خطرناکی برای تراکتور ساخته اند و سرخ پوشان فوتبال آذربایجان امیدوار هستند که با حضور این دو بازیکن، شرایط بهتری را در نیم فصل دوم تجربه کنند.

دیدگاه‌ها