کد خبر : 1741797 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:14 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کورس قهرمانی نزدیکی داریم

سیمئونه: همه می گفتند رئال و بارسا شانس ندارند

دیه گو سیمئونه می گوید همیشه اعتقاد داشت رئال و بارسا شانس قهرمانی دارند و اکنون حرفش ثابت شده است.

سیمئونه: همه می گفتند رئال و بارسا شانس ندارند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید صدرنشین لالیگا فردا در وندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید است. دربی حساس شهر مادرید که نتیجه اش برای هر دو تیم حیاتی است.

اتلتیکو با یک بازی کمتر، 5 امتیاز بیشتر از رئال و بارسا دارد و در صورت کسب پیروزی حداقل نسبت به رئال حاشیه امنیت خوبی پیدا خواهد کرد.

 

 

1579215

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پس از بازی گفت:« رقابت برای قهرمانی خیلی زیباست. فردا شرایط ما و رئال برای دربی مشابه است و سه امتیاز حساسی برای دو تیم خواهد بود؛ با این حال هنوز بازی های زیادی تا پایان در پیش است و نتیجه دربی برای قهرمانی تعیین کننده نیست.»

 

سیمئونه در مورد استفاده از ژوائو یا کوریا برای خط حمله تیمش گفت:« این دو بازیکن خصوصیاتی متفاوت دارند. هر کدام به تیم برتری های خاص خودشان را می دهند. کوریا در کار تیمی مشارکت بیشتری دارد و ژوائو دارای خصوصیات بارزی است که در هیچ بازیکنی از دو تیم نمی توان دید. از لحاظ آمار گلزنی، ژوائو برتری هایی دارد و شرایط فعلی او را مثل دیگر بازیکنان خوب می بینم. فردا قطعا این دو به میدان خواهند رفت ولی یکی از ابتدا و دیگری احتمالا در نیمه دوم.»

 

 

1568692

 

 

سیمئونه در مورد شرایط تیمش گفت:« در مقطع فوق العاده ای از فصل هستیم و بازی های بزرگی را پیش رو داریم که نیاز است بازیکنان در بهترین وضعیت خودشان قرار داشته باشند. چند هفته قبل، هیچکس برای رئال و بارسا شانس قائل نبود ولی حالا نگاه کنید که این دو تیم کجای جدول هستند. ما به خوبی می دانیم که کورس قهرمانی بسیار نزدیک و دشوار است و باید بازی به بازی پیش رفت و به پیروزی رسید.»

دیدگاه‌ها