کد خبر : 1741808 | 16 اسفند 1399 ساعت 17:33 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

زمین نامساعد باعث شد کیفیت پایین بیاید؛

گل محمدی: تمرکز بالای مدافعان مانع از گلزنی ما شد

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص تساوی این تیم با صنعت نفت گفت: وضعیت چمن ورزشگاه و همچنین باد موجود در استادیوم باعث شد که کیفیت بازی زیاد نباشد.

گل محمدی: تمرکز بالای مدافعان مانع از گلزنی ما شد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالیم از این که در این شهر خوب، زیبا وخاطره انگیز هستیم و جا دارد یادی کنیم از شهدای دفاع مقدس و انشالله همگی شاد باشید.

وی افزود: بازی فکر می‌کنم چندان جذاب نبود و باتوجه به بادی که در ورزشگاه بود و شرایط نامساعد چمن ورزشگاه، شرایط خیلی خوبی را شاهد نبودیم. در چنین بازی هایی باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات تیم حریف استفاده کنیم. دو تیم فکر کنم در خط دفاعی تمرکز خوبی داشتند و اشتباه تاثیرگذاری نکردند. از آن طرف ضربات ایستگاهی خوبی گیرمان آمد اما نتوانستیم استفاده کنیم و بازی پرهیجان و پر موقعیتی را شاهد نبودیم.

 

گل‌محمدی درباره کسب یک امتیاز گفت: باتوجه به شرایط بازی فکر کنم یک امتیاز حق هر دو تیم بود و در مجموع بازی هیجان انگیزی را شاهد نبودیم. در این شرایط خیلی مهم است که اشتباه نکنید و ما هم مدافعانمان، دفاع تیمی مان و دروازه بان هایمان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. باید می‌توانستیم از تک موقعیت ها استفاده کنیم که این اتفاق رخ نداد و بازی مساوی شد.

 

سرمربی سرخ ها در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس نتوانست برنده شود، عنوان کرد: تیم نفت تیم باکیفیتی است که مربی خوب و بازیکنان تکنیکی دارد. فکر کنم انقدر شرایط زمین سخت بود که برخلاف تصور ما بازی جذابی ارائه نشد. با این شرایط باد و زمین چمن فکر کنم اکثر بازی ها در این ورزشگاه مساوی و بی کیفیت شود.

دیدگاه‌ها