کد خبر : 1741809 | 16 اسفند 1399 ساعت 17:35 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنانم به عشق آبادانی ها بازی میکنند

پورموسوی: نه اعتصاب می‌کنیم نه کودتا!

سرمربی نفت آبادان مدعی است که حریف موقعیت جدی روی دروازه‌اش شکل نداد و تنها به پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی چشم دوخته بود.

پورموسوی: نه اعتصاب می‌کنیم نه کودتا!

به گزارش "ورزش سه"، پور موسوی درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: تبریک می گویم به مردم آبادان بابت بازیکنانی که علیرغم تمام مشکلاتی که داشتند، تمرکز خود را کاملا روی بازی گذاشتند و به عشق هواداران کار کردند. علیرغم تمام قول هایی که به ما دادند و عملی نشدند، بازیکنان من تنها به عشق مردم آبادان در این بازی حضور یافتند.

وی ادامه داد: خدا را شکر که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس که نائب قهرمان آسیاست و طی پنج بازی اخیر برنده شده بود و گلی دریافت نکرده بود، در مقابل تیم ما که طی 5 هفته اخیر برنده نشده بود و در بدترین شرایط روحی – روانی و جدولی قرار داشتیم، به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم. کار سختی مقابل یکی از تیم هایی که به لحاظ تاکتیکی جزو برترین هاست و لیاقت صدرنشینی را داشت.

 

سرمربی نفت آبادان با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی گفت: ما در ضربات ایستگاهی که در این بازی به دست آوردیم می توانستیم به نتیجه برسیم. در این بازی تک موقعیت ها سرنوشت ساز است. حریف از هر نظر جزو برترین هاست اما تیم ما خلق موقعیت خوبی داشت. نوع بازی ما باعث شد تا حریف نتواند فوتبال همیشگی خود را بازی کند و چشم به ضدحملات و پرتاب اوت داشت. بازی خوبی از تیمم شاهد بودیم و به بازیکنانم تبریک می گویم.

پورموسوی در واکنش به انتقاد گل محمدی از کیفیت زمین گفت: من اعتقاد دارم که باد در این بازی تیم را اذیت کرد. اما در خصوص کیفیت بازی هم باید بگویم که با بازیکنانم حرف زدم و گفتم که به خاطر مردم آبادان همه چیز را نادیده بگیرید. بازیکنان من نه اهل اعتصاب هستند و نه کودتا. بازیکنانم با تمام وجود تا روزی که باشند این روحیه را خواهند داشت. امیدوار هستم از این بازی بازیکنانم به شرایط خوب نیم فصل اول برگردند.

 

وی درباره کاهش کیفیت تیمش در نیمه دوم اینطور واکنش نشان داد: احتیاط شرط عقل است. با توجه به نوع فوتبال پرسپولیس باید محک می زدیم و از موقعیت استفاده می کردیم. اگر در دقایق پایانی دیدار با سپاهان بازیکنانم مدیریت می کردند می توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم. امروز از بازیکنانم خواستم تا احتیاط بیشتری داشته باشند و به نتیجه لازم برسیم.

 

پورموسوی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: فشاری که به خط دفاعی ما آمد روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود و آن فشار لازم نیامد. در این بازی خط حمله پرسپولیس نتوانست از خط دفاعی ما عبور کند. ما در این بازی شرایط سخت تری برای خط دفاعی حریف شکل دادیم. آنها فقط روی پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی خطرساز بودند.

 

دیدگاه‌ها