کد خبر : 1741821 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:07 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم پنجره تیم ما باز شود؛

یزدی: جایگاه سایپا نباید اینجای جدول باشد

داریوش یزدی می‌گوید که تیم او عملکرد خوبی در دو بازی اخیر داشته و اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، اتفاقات بهتری هم رخ می‌دهند.

یزدی: جایگاه سایپا نباید اینجای جدول باشد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی که موفق به کسب دو امتیاز در دو بازی اخیر شده، در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی با سایپا در مورد این دیدار گفت: امروز بچه های ما توانستند با توانی که ما انتظارش را داشتیم، کیفیت مورد نیاز این بازی را ارائه کنند. یک خسته نباشید به سایپا می‌گویم که اینجای جدول شایسته آن ها نیست؛ کادرفنی، مدیریتی و بازیکنی خوبی دارند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به نقل و انتقالات تیمش اظهار داشت: ما امیدوار هستیم به تیممان و مدیریتمان که بتواند به سرعت پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز کنند. در این صورت می‌توانیم بازیکنانی را اضافه کنیم که بتوانند پاسخگوی نیاز ما باشند. من لیست اولیه ام را به باشگاه ارائه دادم و دوستانتلاش می‌کنند ابتدا بسته بودن پنجره را حل کنند و اگر این اتفاق رخ دهد، تیم ما حرف های زیادتری برای گفتن خواهد داشت.

 

او در خصوص چرخش مربیان مختلف در لیگ برتر گفت: چیزی که در فوتبال ما هست، یک چرخه معیوب است. کسانی که در فوتبال ما تصمیم گیری می‌کنند، خارج از فوتبال هستند. این اتفاق باید در فدراسیون حادث شود و مجموعه جدید مدیریتی که شعار توسعه فوتبال را داده، قطعا در آینده فوتبال ما شکوفا خواهد شد. برعکس این 16 سالی که اتفاق خوب در فوتبال رخ نداد.

دیدگاه‌ها