کد خبر : 1741863 | 16 اسفند 1399 ساعت 19:54 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید با برنامه وارد بازار نقل و انتقالات شویم؛ 

فاضلی: این برد فقط برای بازیکنان و مهدی رحمتی نیست

مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است حضور مسئولان شهر مشهد تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل پیکان داشته است.

فاضلی: این برد فقط برای بازیکنان و مهدی رحمتی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در نشست خبری پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال شهرخودرو مقابل پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: بازی کاملا تاکتیکی ‌ای بود و روی برنامه‌های تیم پیکان کار کرده بودیم. روی راه‌های گلزنی به حریف تمرین کرده و از همان راه‌ها به گل رسیدیم ولی بازیکنان ما امروز واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند. خیلی باانگیزه و متمرکز وارد زمین شدند. 


او سپس با اشاره به حضور مسئولان مشهدی در تمرین شهرخودرو اضافه کرد: دلیل این موضوع هم این بود که روز گذشته مسئولان استانی در تمرین شهرخودرو حاضر شدند و بالا رفتن تیم ما در جدول نیازمند همیت استانی است و تنها کار مهدی رحمتی و بازیکنان نیست. حضور مسئولان استانی در تمرین را امروز لمس کردیم. باید همه متحد شویم و با یک کار تیمی شهرخودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم.


بخش بعدی صحبت های وحید فاضلی تشکر از بازیکنان شهرخودرو بود و اضافه کرد: واقعا از بازیکنان خوب‌مان تشکر می کنم و امیدوارم علی نعمتی که بازیکن متعصبی برای شهرخودرو است پس از صحنه ای که برای وی ایجاد شد خوب باشد و خدا به نعمتی سلامتی بدهد تا زودتر بتوانیم در تمرینات و بازی‌های شهرخودرو این بازیکن را ببینیم. البته باید از فتاحی(مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی)، اصولی(رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال)، معتمدیان(استاندار خراسان رضوی)، کلایی (شهردار مشهد) و کل اعضای شورای شهر مشهد که روز گذشته به تمرین ما آمدند صمیمانه تشکر می‌کنم. واقعا حضور آنها قوت قلب بود.


فاضلی سپس در مورد آینده شهرخودرو صحبت کرد و گفت: و با توجه به تغییرات‌مان مقداری برای رسیدن به هارمونی نیاز به زمان داشتیم اما در 10 روز تعطیلی قبل از دیدار با ماشین‌سازی مقداری شکل کار را عوض کردیم. روی برنامه‌ها بیشتر تاکید داشتیم. البته خدا را شکر می‌کنیم که نفرات جدید با بازیکنان قبلی خیلی زود حل شدند. مهرداد بایرامی امروز گل اول را به ثمر رساند و فلاحیان بدون تمرین کردن بازی کرد که او را از لیگ یک جذب کردیم. یوسف وکیا هم پس از اینکه دررفتگی کتف در بازی با ماشین‌سازی با تلاش کادرپزشکی به دیدار با پیکان رسید. از حسام پورهاشم به دلیل مشکل قراردادی‌اش نتوانستیم استفاده کنیم اما این پایان کار ما در نقل و انتقالات نیست و برای قوی‌تر ظاهر شدن باید با برنامه وارد نقل و انتقالات شویم. در نیم فصل جذب بازیکن سخت است اما با توجه به نیاز تیم و شرایط  موجود بازار نقل و انتقالات باید بازیکن جذب کنیم تا طبق برنامه‌های تیم کار را جلو ببریم و در پایان فصل رتبه‌ای در شان استان خراسان رضوی و باشگاه شهرخودرو داشته باشیم.


او در مورد اینکه احتمال دارد بازیکنانی از شهرخودرو جدا شوند، توضیح داد: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکن از تیم ندارد اما در روزهای آینده اگر تصمیمی گرفته شود، رسانه ای خواهد شد. باید دید شرایط تیم به چه شکلی پیش می رود و نباید شهرخودرو از این موضوع آسیب ببیند.

دیدگاه‌ها