کد خبر : 1741932 | 16 اسفند 1399 ساعت 23:55 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید راجرز از ستاره لستر؛ او غیر قابل تعویض است

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از جیمی واردی انجام داده است‌.

تمجید راجرز از ستاره لستر؛ او غیر قابل تعویض است

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی جیمی واردی بهترین بازیکن لستر سیتی طی سالیان اخیر بوده و در قهرمانی به یاد ماندنی این تیم در فصل 16-2015 یکی از مهمترین نقش را ایفا کرد. اکنون می‌توان از واردی به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه لستر نام برد. اگرچه او در چند بازی اخیر برای لستر گلزنی نکرده است اما با این حال باز هم با 12 گل زده بهترین گلزن تیم برندان راجرز در فصل جاری لیگ برتر انگلیس محسوب می شود.

 

در همین ارتباط برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، تمجید ویژه ای از جیمی واردی انجام داده و می‌گوید: "او برایم غیر قابل تعویض است. در این منطقه از زمین نمی توانید کسی را بهتر از او پیدا کنید. عملکرد، خصوصیات و آن چیزی که او به لستر اضافه کرده بسیار منحصر به فرد است.

 

 

1579423

 

 

من همیشه به دنبال این هستم که در جلوی زمین سرعت زیادی داشته باشیم اما آیا ویژگی‌های دیگری وجود دارد که به دنبال آنها باشیم؟ در هر صورت پیدا کردن جایگزین برای او غیر ممکن است."

 

راجرز در ادامه گفت: " واردی یک خدمتگزار واقعی برای باشگاه محسوب می‌شود و هنوز هم سهم بزرگی در موفقیت این فصل و فصول بعدی خواهد داشت. به دلیل مسابقات فشرده ای که انجام می‌دهیم و خواسته هایمان از بازیکنان قرار نیست او در هر مسابقه یک سبک و ریتم را دنبال کند."

 

 

1579421

دیدگاه‌ها