کد خبر : 1741971 | 17 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دربی منچستر؛

گواردیولا: سیتی احترام رقبا را جلب کرده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید که سیتیزن ها احترام دیگران را به دست آورده اند چرا که همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگند در حالی که بقیه قهرمانان دچار مشکل هستند.

گواردیولا: سیتی احترام رقبا را جلب کرده است

به گزارش "ورزش سه"، سیتزین ها هرگز در دفاع از عنوان قهرمانی خود فصل را جز در دو رده بالای جدول به پایان نرسانده اند و این در حالی است که  رقبای این تیم در دهه گذشته از رسیدن به چهار رده بالای جدول و صعود به چمپیونزلیگ نیز باز مانده اند.

 

پپ گواردیولا معتقد است که منچستر سیتی به عنوان یک باشگاه سطح بالا و درجه یک به شایستگی احترام دیگران را کسب کرده چرا که آنها این توانایی را داشته اند که به صورت مداوم برای کسب قهرمانی در رقابت های مختلف بجنگند.

 

1579512

 

شاگردان گواردیولا امروز و با پیروزی در دربی برابر منچستریونایتد می توانند گامی بلند به سوی کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر ظرف چهار سال، بردارند.

سیتی در حال حاضر به فینال کارابائو کاپ رسیده، در یک چهارم نهایی FA Cup حضور دارد و در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر بوروسیا مونشن گلادباخ 2-0 پیروز شده است.

 

گواردیولا پیش از دربی امروز برابر منچسترسیتی گفت: "بهترین کاری که این باشگاه در دهه گذشته انجام داده این است که هر بار ما برنده عنوان قهرمانی شده ایم، فصل بعد هم در صدر جدول بودیم و برای قهرمانی جنگیده ایم. پایین ترین رده ما در فصل بعد از قهرمانی، رده دوم بوده است.

بقیه قهرمان ها را هم می بینید، آنها در حال تلاش برای رسیدن به یکی از چهار رده برتر هستند و این به آن معنا است که ما همواره این ثبات را داشته ایم که در صدر جدول باشیم. اینکه در چه رقابتی هستیم اهمیتی ندارد، اینکه در صدر باشی و مدام پیروز شوی  چیزی است که باعث می شود یک باشگاه احترام دیگران را جلب کند.

 

1579508

 

یک عنوان قهرمانی را می توانی ببری، اما اینکه مدتی طولانی در صدر باشی، آن هم نه فقط در دورانی که من هدایت سیتی را بر عهده داشتم بلکه در دهه گذشته، این چیزی است که من به آن در این باشگاه بیش از هر چیزی افتخار می کنم. ما در حالی به آوریل و مارس رسیدیم که هنوز در تمام رقابت ها حضور داریم و در نیمه راه قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

امیدوارم که امسال به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هم برسیم اما حتی رسیدن به چمپونزلیگ در فصل بعد، به این معنا است که شما یک تیم بسیار سطح بالا و تراز اول هستید."

 

 

دیدگاه‌ها