کد خبر : 1742052 | 17 اسفند 1399 ساعت 15:15 | 23.5K بازدید | 6 دیدگاه

2017 به تاریخ پیوست

عصبانیت بازیکن PSG از سوال در مورد کامبک بارسا

عبدو دیالو بازیکن پی اس جی از اینکه برخی احتمال کامبک بارسا را قابل تصور می دانند ابراز عصبانیت کرد.

عصبانیت بازیکن PSG از سوال در مورد کامبک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته به راحتی توانست در زمین برست با سه گل پیروز شود و به یک چهارم جام حذفی فرانسه برسد. در این بازی کیلیان امباپه یک گل استثنایی زد تا برای بازی برگشت برابر بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آمادگی خود را به رخ بکشد.

 

 

1579613

 

 

چهارشنبه پیش رو در پارک دو پرنس بازی برگشت بارسا و پی اس جی به انجام خواهد رسید و بارسا باید شکست 1-4 خانگی دور رفت را جبران کند که چیزی شبیه به معجزه است اما 4 سال پیش بارسا توانسته بود در نوکمپ باخت 4-0 دور رفت را با پیروزی 6-1 جبران کند. این بار تفاوت در این است که بازی برگشت در پاریس است و بازی رفت را بارسا در خانه خود باخته است.

 

عبدو دیالو پس از بازی برابر برست و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال معجزه ای دیگر از سوی بارسا گفت:« طرح این مساله آزاردهنده است. آن بازگشت مربوط به گذشته است در حالی که الان پی اس جی بازیکنانی متفاوت در اختیار دارد. تیم 4 سال پیش را نباید با تیم فعلی مقایسه کرد. هیچ اضطرابی برای بازی برگشت نداریم و ضمن احترام کامل به بارسا وارد میدان خواهیم شد و با ارائه بازی همیشگی به دنبال پیروزی هستیم.»

 

 

1579614

 

 

دیالو ادامه داد:« البته که بارسا تیم خوب و با کیفیتی است ولی ما در بازی رفت به خوبی توانستیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و بازی را به سود خودمان مدیریت کنیم. امیدوارم در خانه همان نمایش را تکرار کنیم. به خوبی مهیای بازی خواهیم شد و ببینیم چه پیش می آید. برای هواداران باید این بازی را هم پیروز شویم.»

 

دیدگاه‌ها