کد خبر : 1742130 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:42 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار جلسه هیات‌مدیره؛

دوشنبه پازل نیمکت استقلال تکمیل می‌شود؟

روز گذشته در شرایطی استقلالی‌ها مقابل فولاد صف‌آرایی کردند که روی نیمکت این تیم خبری از سرپرست نبود و مدیر رسانه این تیم در دو سمت انجام وظیفه می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه" پس از انتخاب فرهاد مجیدی و جدایی محمود فکری، کادرفنی استقلال نیز دستخوش تغییرات کاملی  شد و در این میان همکاری پرویز مظلومی سرپرست استقلال هم به پایان رسید تا چالش انتخاب سرپرست جدید برای مدیران باشگاه ایجاد شود؛ در روز عقد قراردادی فرهاد مجیدی، حضور برادرش فرزاد مجیدی باعث شد تا شائبه احتمالی حضور او در کسوت سرپرست -سمتی که پیش از این تجربه حضور در آن را مجیدی دارد- مطرح شود اما این‌چنین نشد.

 

1579767

 

حتی گفته می‌شد مجیدی برای مدیر رسانه استقلال دنبال گزینه دیگری بوده اما روز گذشته محمد کاظمی بازهم در نقش مدیر رسانه حضور داشت؛ با این‌حال شنیده می‌شود اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال فردا قرار است جلسه‌ای را تشکیل دهند و در این میان موضوع پرداخت بدهی بودوروف، انتخاب سرپرست و همکاری یا عدم همکاری با مدیر رسانه‌ای باشگاه از اهم موضوعات جلسات فردای اعضای هیات‌مدیره استقلال است.

 

جلسه‌ای که می‌تواند خروجی آن پازل کادرفنی فرهاد مجیدی را تکمیل کند، کادرفنی که در حال حاضر چهره‌هایی چون فراز کمالوند، صالح مصطفوی، بهزاد نوشادی، بهزاد غلامپور، یوسف دانشیار و ... حضور دارند و انتخاب سرپرست و تعیین‌تکلیف سمت مدیر رسانه‌ای می‌تواند تکمیل‌کننده اعضای کادرفنی استقلال باشد.

 

1579768

دیدگاه‌ها