کد خبر : 1742135 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:50 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل ششم را خودم دادم؛

حسینی: آرامش تیم به هواداران منتقل شده است

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید در جام حذفی مقابل مس رفسنجان بازیکنان تیم باید کمترین اشتباهات را داشته باشند.

حسینی: آرامش تیم به هواداران منتقل شده است

محمدرضا حسینی هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان، امروز و در حاشیه تمرینات طلایی پوشان در مجموعه باغ فردوس حرف هایش را در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" و پیروزی درخشانی که روز گذشته ثبت شد، اینطور آغاز کرد و گفت: خدا را شکر توانستیم یک پیروزی خارج از خانه خیلی خوب کسب کنیم. با همت و تلاش بچه ها  و همه عوامل. خیلی برد خوبی بود و مبارک همه هوادارانمان باشد. امیدوارم ادامه دار باشد و تا آخر فصل همینطور بازی به بازی پیش برویم و سه امتیازها را جمع کنیم.


حسینی سپس در واکنش به دیدار برابر مس رفسنجان در جام حذفی بیان کرد: خب در جام حذفی شما می توانید با 5 پیروزی یک جام بیاورید. هر بازی حکم یک فینال را دارد و باید با کمترین اشتباه در این مسابقات ظاهر شویم. ان شاالله گام اول را در جام حذفی محکم برداریم و مسیر خوبمان را ادامه بدهیم.


وینگر راست تیم فوتبال سپاهان که در بازی برابر آلومینیوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و موفق شد 2 پاس گل پس از ورودش به زمین بدهد، در مورد اینکه در تصاویر تلویزیونی خیلی پاس گل او روی گل ششم تیمش به چشم نیامد، توضیح داد: خدا را شکر کرنری که مهدی ارسال کرد، با پشت پا به دانیال دادم و توانستم سهم کوچکی در این برد خوب داشته باشم.


این بازیکن خوش اخلاق حرف های پایانی اش را به هواداران اختصاص داد و اضافه کرد: مبارکشان باشد. همینکه خوشحالند خیلی خوب است. چند سال سخت را پشت سر گذاشتند. الان تیم آرامش دارد و این آرامش به هواداران هم منتقل می شود. همینکه خوشحالند و از بازی و نتایج لذت می برند، باعث خوشحالی ماست. امیدوارم همیشه خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها