کد خبر : 1742255 | 18 اسفند 1399 ساعت 12:19 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان؛

آینده گریزمان در تیم ملی فرانسه در خطر نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اصرار دارد که جایگاه آنتوان گریزمان در تیم ملی،به رغم نمایش ضعیفش در بارسلونا، در خطر نیست.

آینده گریزمان در تیم ملی فرانسه در خطر نیست

به گزارش "ورزش سه"، درست است که آنتوان گریزمان این روزها از فرم ایده آل خود فاصله زیادی دارد، اما ستاره بارسا می تواند مطمئن باشد که جایگاهش در تیم ملی فرانسه امن است.

گریزمان این فصل در لالیگا تنها 6 گل به ثمر رسانده و در هشت بازی گذشته خود در ترکیب بلوگرانا موفق به گلزنی نشده است. با توجه به در پیش بودن مسابقات یورو، آماده نبودن گریزمان نگرانی هایی را برای هواداران تیم ملی فرانسه به وجود آورده است.

اما سرمربی تیم ملی فرانسه به ستاره 29 ساله خود اطمینان دارد و معتقد است که او فقط دچار کمی افت در آمادگی شده و به زودی به اوج باز خواهد گشت، دشان همچنین گفته که زیر سوال بردن جایگاه گریزمان در تیم ملی فرانسه بسیار ناشایست و ناپسند است.

 

1579983

 

دیدیه دشان گفت: "ممکن است او در اوج نباشد اما این سطح بازی او را زیر سوال نمی برد. این سوال ناشایستی است که بخواهید حضور او در تیم ملی را مورد شک و تردید قرار دهید.

در ماه نوامبر پل پوگبا در منچستریونایتد اوضاعی از این بدتر داشت. قرار گرفتن در کنار ما به او انگیزه و انرژی داد و او برابر پرتغال عالی بازی کرد. مورد آنتوان هم به همین شکل است. موضوه اعتماد است."

 

سرمربی برنده جام جهانی که 9 سال است هدایت خروس ها را بر عهده دارد می گوید که او به حمایت از ستاره هایش ادامه خواهد داد حتی وقتی که دچار افت شده باشند، اما همچنین اشاره کرد که آنها باید همچنان به کار و تلاش ادامه دهند تا بتوانند رقابت کنند.

 

دشان افزود: "آنها می دانند که در تیم ملی فرانسه در محیطی متفاوت هستند. همه بازیکنان می توانند در دوره هایی در باشگاه هایشان دچار افت شوند، اما من همچنان اعتمادی که به آنها دارم را حفظ می کنم.

بازیکنان باید این نکته را در ذهنشان حفظ کنند که این یک رقابت است. اگر جایی احساس کنم که یک بازیکن جوان که تجربه کمتری دارد می تواند چیزهای بیشتری را به تیم اضافه کند، در دعوت کردن او به تیم ملی تردید نخواهم کرد."

 

1579984

 

گریزمان در 86 بازی با پیراهن تیم ملی فرانسه به میدان رفته است و نخستین بار در سال 2014 و با دعوت دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه حضور یافت. از آن زمان او در دیدارهای ملی 33 گل برای خروس ها به ثمر رسانده و نقشی کلیدی در قهرمانی فرانسه در جام جهانی سال 2018 در روسیه داشت.

دیدگاه‌ها