کد خبر : 1742276 | 18 اسفند 1399 ساعت 13:24 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض ستاره رئال مادرید؛ قوانین داوری روشن نیست

کاسمیرو، ستاره برزیلی رئال مادرید معتقد است یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده است.

اعتراض ستاره رئال مادرید؛ قوانین داوری روشن نیست

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس بین اتلتیکو و رئال مادرید دیشب در شرایطی با تساوی 1-1 به اتمام رسید که بازیکنان رئال مادرید در نیمه اول معتقد بودند برخورد توپ به دست فیلیپه پنالتی بوده است. کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید در متن این صحنه قرار داشت و مدعی شد قوانین داوری هنوز برای بازیکنان روشن نیست.

 

1579924

 

کاسمیرو گفت: "قوانین داوری برای ما واضح و روشن نیست. اگر توپ به دست فیلیپه برخورد نمی کرد من می توانستم دروازه اتلتیکومادرید را باز کنم و در آن صحنه نیز من سعی کردم این موضوع را برای داور توضیح دهم. البته این تصمیم داور است و ما باید به آن احترام بگذاریم. هرناندز داور خوبی بود و می خواست صحنه را بازبینی کند که این نکته مثبتی است. اما من تلاش می کردم به او توضیح دهم اگر توپ به دست فیلیپه نمی خورد دروازه حریف را باز می کردم.

 

در نیمه اول آنها بهتر بودند و در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم. فکر می کنم شانس هایی که داشتیم که می توانستیم 1-2 پیروز شویم و نکته کلیدی تلاش تیم در نیمه دوم است. مسیری طولانی پیش رو وجود دارد. ما همیشه می خواهیم پیروز شویم و بالاتر از همه تیم های جدول قرار بگیریم. ما اخیرا خوب کار کرده ایم، اما هنوز راه زیادی پیش روی رئال مادرید وجود دارد. ما زنده هستیم و می دانیم که فرصت خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها