کد خبر : 1742292 | 18 اسفند 1399 ساعت 14:25 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

یحیی و ترس از تکرار کابوس قشقایی (عکس)

پرسپولیسی ها چهار سال قبل در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به تیم لیگ دویی قشقایی باختند و خیلی زود با جام حذفی وداع کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده حضور در جام حذفی می‌کند که سرمربی این تیم سابقه دو قهرمانی در این رقابت ها را دارد و یکی از پرافتخارترین مربیان جام حذفی محسوب می‌شود. تیم او سال پیش هم تا آستانه قهرمانی حذفی پیش رفت اما در نیمه نهایی باوجود این که از استقلال پیش بود، شکست خورد تا از رسیدن به فینال ناکام بماند.

 

حالا پرسپولیسی ها دوباره پای به جام حذفی می‌گذارند و باید در گام نخست به مصاف مس نوین کرمان بروند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که باتوجه به نزدیکی امتیازها در لیگ برتر، جام حذفی از اهمیت بالایی برای کادرفنی پرسپولیس برخوردار است.

 

به همین خاطر شاید پرسپولیس از بازی اول هم با ترکیبی از بازیکنان اصلی خود به میدان برود و حداکثر چهار بازیکن ذخیره را به زمین بفرستد. همچنین باتوجه به حل مشکل پرونده ها در فدراسیون فوتبال، احتمالا گل محمدی به مغانلو و ترابی هم بازی می‌دهد تا این دو برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده شوند.

 

1580034

 

شکست چهار سال پیش پرسپولیس برابر قشقایی باعث شده تا حتی تقابل مقابل مس نوین نیز جدی گرفته شود و یحیی گل محمدی باجدیت تیمش را تمرین دهد و آماده این مسابقه کند.

دیدگاه‌ها