کد خبر : 1742307 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:25 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

رابی فاولر:

صلاح می رود؟ دل مان برای کوتینیو هم تنگ نشد

اسطوره لیورپول معتقد است محمد صلاح دیگر خوشحال نیست و قصد جدایی دارد.

صلاح می رود؟ دل مان برای کوتینیو هم تنگ نشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح روزهای خوبی را در لیورپول پشت سر نمی گذارد. 

او هفته پیش در واکنش به تعویض در نیمه دوم بازی برابر چلسی عکس العملی به شدت عصبانی از خود نشان داد و در حین بیرون رفتن از زمین بازی سر خود را به نشانه خشم و تاسف تکان می داد.

 

 

1578779

 

 

عصبانیت و نارضایتی صلاح حتی وقتی روی سکوهای آنفیلد نشسته بود مشخص بود و کارشناسان نیز از این تصمیم یورگن کلوپ شگفت زده شدند. این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد از تعویض ستاره مصری توسط یورگن کلوپ، مدیر برنامه‌های او توئیتی جنجالی را به اشتراک گذاشت. جایی که او یک نقطه را توئیت کرد که شاید بتوان مفهوم آن را پایان کار صلاح در آنفیلد تلقی کرد.

 

از طرف دیگر ادامه دار بودن نتایج ضعیف لیورپول طی هفته های اخیر باعث شده این تیم حتی از منطقه کسب سهمیه نیز فاصله بگیرد؛ موضوعی که در صورت رخ دادن ممکن است به کوچ ستاره های این تیم در تابستان بینجامد که شاید یکی از آنها محمد صلاح مصری باشد.

 

 

1580050

 

 

رابی فاولر اسطوره لیورپول در واکنش به اخبار جدایی احتمالی صلاح گفت:« این یک واقعیت است که با روند بد کنونی، توپ در زمین بازیکنان است و نه باشگاه. صلاح اگر می خواهد برود، می تواند برود. اگر بازیکنی قصد جدایی دارد، نمی توان به زور مانع شد. صلاح اگر خوشحال نیست، باید از لیورپول برود.

معتقدم مدیر برنامه های صلاح در لحظه توئیت آن نقطه، به خوبی می دانست چه کاری انجام می دهد و همه چیز هدف دار بود. همان لحظه گفتم با یک معضل روبرو هستیم. دقیقا نمی دانم چه برنامه ای در سر دارد ولی به نظر می رسد که هدف صلاح، رفتن به تیمی دیگر است.  صلاح می خواهد برود؟ برود؛ چون در لیورپول دل مان برای کوتینیو هم تنگ نشد.»

 

دیدگاه‌ها