کد خبر : 1742311 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:30 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده: قول می‌دهم وارد حاشیه نشوم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد در آرامش مشکلات فعلی فدراسیون را برطرف می‌کنند.

قنبرزاده: قول می‌دهم وارد حاشیه نشوم

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده پس از انتخاب به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: برحسب وظیفه باید از استاد خودم، مهدی محمدنبی تشکر کنم. ما از اولیای خدا آموختیم که همیشه از اساتید خود تشکر کنیم. سال ۸۵ که در باشگاه نفت تهران مسوولیت مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده داشتم، مهدی محمدنبی درس‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف به ما داد. او همیشه اخلاق خوب و نیکو داشت و تا زمانی که در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، از او رهنمود می‌گرفتم.

 

او ادامه داد: تقدیر این شد که یک شاگرد بیاید و در جایگاه استاد خود قرار بگیرد. هر چیز بیشتری بخواهم بگویم، تکراری می‌شود، اما می‌خواهم این قوت قلب را از نبی بگیرم که واقعا کمک کند. یکی از مواردی که موجب شده بود جرات نکنم به این حوزه ورود کنم، وزن سنگین نبی بود که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تخصصی و اخلاقی الگویی برای بنده بود. از همه عزیزان تشکر ویژه دارم، به خصوص از هیات رییسه قبلی که تک تک آنها و هیات رییسه جدید از دوستان بنده هستند.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: از تمام مسؤولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و دولت تشکر کرده و امیدوارم با حمایت آنها پروژه‌های ملی ما پیش برود. آنها باید کمک کنند اتفاق خوبی که اولویت تمام اول کشور است و صعود تیم ملی به جام جهانی رقم بخورد.

قنبرزاده درباره پرداخت بدهی‌های فدراسیون به کارمندانش گفت: باید این مسائل بررسی شود و من اطلاع دقیقی ندارم که چه مقدار از حقوق کارمندان عقب افتاده است. اگر بخواهم اظهارنظر کنم، دقیق نیست و ابتدا باید دید منابع مالی چگونه خواهد بود. هر بدهی هم داریم همه باید پای کار بمانیم و من باید به کاری که برعهده‌ام قرار گرفته عمل کنم.

 

او تصریح کرد: اولویت‌هایی در نظر گرفتم که هیأت رئیسه آنها را تدوین کرده، این اولویت‌ها در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار گرفته است. من در هر جایی کار کردم همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات و همگام با حرکت کردن با سیاست‌ها را در نظر داشته و فدراسیون فوتبال را در حوزه‌ای که مسئولیت دارم ریل‌گذاری کنم تا بتوانیم تمام مسائل را شفاف جلو ببریم.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف، شفاف و شفاف باشد. اعتقاد دارم این فدراسیون برای کل جامعه و حدود 80 میلیون نفر ملت شریف ماست. ما صرفاً امانتدار هستیم و وظیفه داریم این امانت را خوب نگه داریم. باید در کنار آن همیشه پاسخگو باشیم. پاسخگویی نسبت به مسائلی که مرتبط با ذینفعان است در دستورکار ما خواهد بود.  قول و تعهد می‌دهم که از تمام حواشی دوری کنیم.

دیدگاه‌ها