کد خبر : 1742314 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:36 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

چهره المپیکی سبک وزن در خانه کشتی رونمایی می شود

فردا، نبرد انتخابی حسن یزدانی با کامران قاسمپور

رقابت های انتخابی درون اردویی اوزان 57 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد فردا به صورت مستقیم از طریق شبکه ورزش سیما برای علاقمندان به کشتی کشور پخش می شود.

فردا، نبرد انتخابی حسن یزدانی با کامران قاسمپور

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد رقابت های انتخابی برای حضور در المپیک 2021 توکیو در دو وزنی که در آن کسب سهمیه شده یعنی 57 و 86 کیلوگرم فردا برگزار می شود.


بر این اساس وزن کشی این مسابقات ساعت 8:20 دقیقه صبح فردا (سه شنبه) انجام و رقابت ها نیز ساعت 11:20 در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز می شود که در وزن 57 کیلوگرم رحمان عموزاد و رضا اطری و در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور و حسن یزدانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


همچنین با اعلام قبلی مسابقات درون اردویی بر سر وزن قانونی، با آخرین قوانین و مقررات اتحادیه جهانی و 3 ساعت پس از وزن کشی برگزار و در صورت صلاحدید کمیته فنی این امکان نیز وجود دارد که برنده این رقابت ها پیروز 2 مسابقه از 3 کشتی باشد.
البته کادرفنی اعلام کرده در هر صورت تمامی کشتی گیران برای حضور در المپیک با توجه به توضیحات فوق در نحوه اجراء، انتخاب می شوند و کشتی گیرانی که قبل و یا بعد از رقابت های انتخابی در اردو حاضر نشوند، شانسی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در سال 2021 ندارند.


همچنین کادر فنی عملکرد تمرینی کشتی گیران، حضور موفق در تورنمنت های بین المللی و مسائل اخلاقی را نیز در تصمیم گیری های خود لحاظ خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها