کد خبر : 1742333 | 18 اسفند 1399 ساعت 16:35 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هالند؛ ستاره نروژی مصدومیت را دریبل زد

ارلینگ هالند در تمرین امروز دورتموند حضور یافت و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش مقابل سویا(فردا شب) نخواهد داشت.

بازگشت هالند؛ ستاره نروژی مصدومیت را دریبل زد

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ستاره جوان و تنها 20 ساله دورتموند یعنی ارلینگ هالند در حال حاضر یکی از آماده ترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود.  هالند از زمان انتقال به دورتموند بهترین بازیکن این تیم بوده و خود را در قامت یکی از آینده دار ترین ستاره های فوتبال جهان به اثبات رسانده است.

 

 

1579644

 

 

ستاره نروژی شنبه شب مطابق انتظار در ترکیب اصلی دورتموند در دیدار حساس برابر بایرن مونیخ قرار گرفت. ارلینگ هالند در همان نیمه اول باز هم قابلیت های شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت و دو گل برای دورتموند به ثمر رساند؛ اما نیمه دوم مسابقه به بدترین شکل ممکن برای هالند آغاز شد؛ جایی که او در یک برخورد سنگین با ژروم بواتنگ به شدت دچار مصدومیت شد. هالند در ابتدا به زمین مسابقه بازگشت و سعی کرد به بازی ادامه دهد اما احساس درد زیاد باعث شد او تعویض شود تا حضورش در بازی برگشت مقابل سویا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با ابهام همراه باشد.
 

 

1573815

 

 

خبرخوب برای دورتموندی ها بازگشت هالند به تمرینات گروهی بود و امروز بدون مشکل تمرین را به اتمام رساند. در تمرین اما جیدون سانچو، رافا گررو و جیو رینا غایب بودند و بازی با سویا را از دست خواهند داد. 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند درباره آسیب دیدگی سانچو و هالند گفت:« متاسفانه سانچو به بازی حساس برابر سویا نخواهد رسید که این خبر بسیار بدی برای ماست. او می توانست دراین بازی کمک زیادی به ما کند. آسیب دیدگی هالند اما جدی نیست. او با وجود آنکه برابر بایرن مصدوم شد اما می تواند تیم را برابر سویا همراهی کند.»

 

دورتموند در حالی خود را آماده میزبانی از سویا می کند که در دیدار رفت برابر این تیم با نتیجه 2-3 به پیروزی دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها