کد خبر : 1742340 | 18 اسفند 1399 ساعت 16:44 | 161.9K بازدید | 7 دیدگاه

اگر پورتو صعود کند خیلی خوشحال‌تر خواهم بود

طارمی: اگر بازی کنم، هیجان انگیز خواهد بود

مهدی طارمی خوشبین است پورتو فردا شب در زمین یوونتوس نتیجه ای خوب کسب کرده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

طارمی: اگر بازی کنم، هیجان انگیز خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پورتو فردا یکی از حساس ترین بازی های چند سال اخیر خود را پیش رو دارد. مهدی طارمی و یارانش که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سه هفته پیش 2-1 از یوونتوس بردند، فردا شب در آلیاناس تورین میهمان بیانکونری هستند و با یک تساوی نیز راهی یک چهارم نهایی خواهند شد.

قطعا اگر گل فدریکو کیه زا در دقایق پایانی نبود، پورتو فردا با خیالی آسوده تر برابر رقیب بزرگ خود به میدان می رفت.

چشم امید پورتو و هوادارانش در بازی فردا به مهدی طارمی است تا بلکه او با گلزنی به یووه بتواند مسیر صعود را هموار کند هرچند که کار دشواری خواهد بود. طارمی در بازی رفت زننده گل اول تیمش بود.

 

 

1574132

 

 

ستاره ایرانی امروز نماینده بازیکنان در نشست خبری بود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

 


*  تیم شما در بازی رفت با یک گل اختلاف بازی را برنده شد. بزرگترین چالش شما در بازی برگشت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی چیست؟


سلام به همه. بازی مهمی داریم چرا که یوونتوس تیم بزرگی است و البته پورتو هم تیم بزرگی است. مسئله مهم برای ما این است که تمام 90 دقیقه تمرکزمان را حفظ کنیم و بر روی بازی تمرکز کنیم. برنامه های خوبی برای این بازی داریم و تمام تلاشمان را برای پورتو انجام می دهیم.

 

* این مسئله که یوونتوس به گلزنی نیاز دارد، نکته مثبتی برای مهاجمان پورتو محسوب می شود؟


هر بازی با سایر دیدارها متفاوت است و فرقی ندارد که قبلا چه اتفاقی رخ داده و ما تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی انجام می دهیم. ما باید ابتدا در این بازی به پیروزی برسیم و در ادامه ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

* تقریبا شما هر سه روز یکبار به میدان می روید. فکر می کنید آیا شرایط فیزیکی دلیل نتایج اخیر پورتو بوده و این مسئله بر روی بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود یا خیر؟


ما باشگاه بزرگی هستیم و این شرایط برای یک باشگاه بزرگ طبیعی است. ما از ابتدای فصل این شرایط را داشتیم و برای این بازی نیز انگیزه های زیادی داریم. همانطور که گفتم ما تمام تلاشمان را می کنیم و قصد داریم بخاطر پرتغال به پیروزی برسیم. در حال حاضر نتیجه دیدار پورتو تنها برای هواداران این تیم مهم نیست بلکه برای تمام پرتغال اهمیت دارد و ما برای اینکه بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، باید تا دقیقه 90 تمرکزمان را حفظ کنیم.

 

* نسبت به ابتدای فصل و در ماه های اخیر تغییر کرده ای؟


این مسئله طبیعی است و وقتی که بازیکنی به یک باشگاه بزرگ می پیوندد، برای تطبیق پیدا کردن با شرایط آن باشگاه، کادرفنی و تیم نیاز به زمان دارد. از نظر من این مسئله مربوط به گذشته است و نگاه من به آینده است و می خواهم در بازی هایی که در پیش رو داریم، بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

* پورتو با کسب نتیجه تساوی بدون گل نیز به مرحله بعد صعود می کند. اما بازی کردن برای تساوی بدون گل خیلی خطرناک است. فکر میکنی که پورتو می تواند به مرحله بعد صعود کند؟


ما برای کسب پیروزی به زمین مسابقه می رویم و نه برای کسب تساوی و یا شکست. اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم، از قبل ذهنیتمان را کشته ایم. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی درون زمین رخ می دهد.

 

1580088

 

* تا دو سال پیش در فوتبال ایران حضور داشتی ولی الآن در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنی. به عنوان یک هوادار در آن زمان چه احساسی نسبت به این رقابت ها داشتی؟


لیگ قهرمانان اروپا رقابت های خیلی بزرگ و مهمی است. نه فقط من بلکه تمام هر بازیکنی در دنیا علاقه دارد در این رقابت ها حضور داشته باشد. صحبت کردن درباره گذشته خیلی برای من جالب نیست. من به آینده نگاه میکنم. به فردا، فردا و فردای دیگر و تا انتهای فصل. بازی کردن مقابل یوونتوس برای من خیلی هیجان انگیز است البته اگر مقابل این تیم بازی کنم (باخنده).

 

* آیا باید انتظار داشته باشیم که تو فردا گلزنی کنی؟


من می خواهم تمام تلاشم را برای تیم انجام بدهم و تفاوتی ندارد که من گل بزنم یا خیر. این مسئله در مورد تمامی بازی ها صدق می کند و من تمام تلاشم را برای تیم انجام می دهم. شاید موفق به گلزنی بشوم و شاید هم نه اما در هر حال خوشحالم که بتوانم به تیم کمک کنم.

 

 

 

دیدگاه‌ها