کد خبر : 1742460 | 19 اسفند 1399 ساعت 11:11 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

درخشش محبی ادامه دارد (عکس)

جوان بوشهری سپاهان باز هم درخشش خود را ادامه داد و روز فوق العاده‌ای را مثل تمام بازیکنان سپاهان پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی شماره ده امسال سپاهانی ها که چند هفته ای است جایگاه ثابت خود را در ترکیب سپاهان باز پس گرفته دوباره با سپاهان روز های خوبی را سپری می‌کند. محبی شروع کننده جشنواره گل سپاهانی ها بود و موفق شد در دقیقه 15 توپی که سلمانی به او رساند را با یک چرخش و ضربه ناگهانی به زیبایی به گل اول بازی بدل کند.


 گل اول محبی برای سپاهان سبب شد این بازیکن به روزهای خوبی که دارد، ادامه بدهد و علاوه بر این در ادامه توانست روی گل دوم سپاهان هم تاثیر گذار ظاهر شود و با حرکت خوب خود از سمت راست زمین پایه گذار گل دوم سپاهانی ها باشد. 

 

1580262


محبی در ابتدای نیمه دوم هم با یک فرار عالی به قلب دفاعی آلومینیوم زد و پشت محوطه جریمه محمد ایرانپوریان را مجبور کرد تا با خطا او را متوقف کند و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و محمدرضا خلعتبری هم بهترین استفاده را از ضربه ایستگاهی به دست آمده کرد.


وینگر 22 ساله سپاهانی ها فصل گذشته درخشان ظاهر شد و حتی به ترکیب ثابت تیم ملی هم رسید و حالا دوباره روزهای  خوبی را در سپاهان پشت سر می‌گذارد و می‌توان گفت با انگیزه تر از هر زمانی در تکاپوی دعوت به تیم ملی است.
عکس‌ها از روابط عمومی باشگاه سپاهان

 

1580261

 

1580260

دیدگاه‌ها