کد خبر : 1742487 | 19 اسفند 1399 ساعت 13:32 | 33.3K بازدید | 2 دیدگاه

اولین دبل دانیال تقدیم به همسر و اسکوچیچ؛

اسماعیلی‌فر بالاخره در سپاهان پذیرفته شد (عکس)

اسماعیلی فر یکی از خریدهای سپاهان پیش از ورود محرم نویدکیا بود و اگرچه روزهای بسیار دشواری را در هفته های ابتدایی فصل پشت سر گذاشت، حالا توانسته جایگاه خود را در تیم جدیدش به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد اسماعیلی فر در پایان لیگ نوزدهم با ذوب آهن تمام شده بود و به طور همزمان 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برای جذب او رقابت کردند  و سرانجام این سپاهان بود که نگذاشت این بازیکن از اصفهان خارج شود.
شروع کار برای اسماعیلی فر که در نیم فصل لیگ نوزدهم هم برای پیوستن به سپاهان به شدت مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار داشت، ساده نبود و او پس از اینکه نمایش موفقی همراه با طلایی پوشان در پست دفاع راست در بازی های آسیایی نداشت، در اولین بازی لیگ هم در همین پست بازی کرد و با شکست سپاهان مقابل گل گهر جای خود را در بازی دوم به مرتضی منصوری داد.


این جابجایی 10 هفته طول کشید و اسماعیلی فر در این مدت بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره در پست هافبک هجومی یا وینگر چپ و راست بازی می کرد، تا اینکه در نهایت مقابل نفت آبادان در هفته  دوازدهم بار دیگر به عنوان بازیکن ثابت از ابتدا در پست دفاع راست به میدان آمد و ورودش به ترکیب اصلی را با پاس گل اول بازی به سجاد شهباززاده جشن گرفت.


حالا 6 مسابقه است که اسماعیلی فر به ترکیب بازگشته و اگرچه مرتضی منصوری نیز مهره ای قابل اتکا بود ولی اینقدر خوب کار کرده که این بازیکن را به نیمکت نشینی محض تبدیل کرده و در این 6 بازی موفق به ثبت 3 گل و ارسال یک پاس گل شده است؛ ضمن اینکه طلایی پوشان از این 6 مسابقه 15 امتیاز کسب کرده اند تا محرم حداقل تا پایان هفته هفدهم تصمیمی برای تغییر دوباره در پست دفاع راستش نداشته باشد و در همین حین زمزمه هایی درباره خروج منصوری از سپاهان هم شنیده می شود.

 

 

1580318

 

1580320

 

1580321

 

1580319


در واقع یکی از دلایل شکست سنگین آلومینیوم اراک هم دانیال اسماعیلی فر بود و او بود که با دو گلی که در دقایق پایانی بازی ثبت کرد، نتیجه بازی را از 4-1 به 6-1 تغییر داد؛ دو گلی که اولین دبل او در لیگ برتر بود و به همسرش ندا چملانیان عضو تیم ملی والیبال ایران تقدیم شد.


البته اسماعیلی فر این جایگاه را به سادگی به دست نیاورده؛ در روزهای ابتدایی حضور او در جمع طلایی پوشان، انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مطرح شد و حتی برخی هواداران سپاهان در روزهایی که او نیمکت نشین شده بود، از هزینه ای که برای به خدمت گرفتن این بازیکن توسط باشگاه صرف شده، گلایه داشتند؛ با تمام این‌ها اما این بازیکن 27 ساله متولد ساری که معمولا تمایلی به مصاحبه هم ندارد، در این مدت سکوت کرد و منتظر فرصتی بود تا توانایی هایش را در تیم جدیدش هم به رخ بکشد و حالا توانسته به بخشی از اهدافش در سپاهان دست پیدا کند.


دانیال حالا امیدوار است در حالی که اسکوچیچ تمایلی به دعوت از رامین رضائیان و وریا غفوری برای حضور در پست دفاع راست تیم ملی از خودش نشان نداده، در کنار صادق محرمی و سیامک نعمتی شانس رسیدن به اردوی تیم ملی را پیدا کند و با نمایش هایی که در دیدارهای اخیر با سپاهان ارائه کرده، هیچ بعید نیست از همین حالا نامش را در لیست اسکوچیچ برای اردوی فروردین ماه وارد کرده باشد.
عکس ها روابط عمومی باشگاه سپاهان

دیدگاه‌ها