کد خبر : 1742495 | 19 اسفند 1399 ساعت 14:13 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

با اعلام رسمی PSG؛

نیمار دیدار برگشت برابر بارسلونا را از دست داد

باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که نیمار، ستاره برزیلی این تیم، که به دلیل مصدومیت دیدار رفت در چمپیونزلیگ برابر بارسا را از دست داده بود، در دیدار برگشت نیز غایب خواهد بود.

نیمار دیدار برگشت برابر بارسلونا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه، نیمار در این فصل با هم تیمی های سابقش رو به رو نخواهد شد. ستاره برزیلی که دیدار رفت دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در نوکمپ را از دست داده بود در دیدار برگشت دو تیم در پارک دو پرنس که فردا برگزار خواهد شد نیز غایب خواهد بود.

 

طبق اعلام پاری سن ژرمن، نیمار هنوز درگیر مصدومیت قبلی خود است و به طور کامل بهبود نیافته و به همین دلیل امروز نیز جدا از دیگر بازیکنان PSG تمرین کرد.

 

1580345

 

وضعیت نیمار در روزهای آینده دوباره تحت معاینه و بررسی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود چه زمانی می تواند به میادین بازگردد. چیزی که مشخص است این است که نیمار فردا در ترکیب PSG برابر بارسلونا حضور نخواهد داشت.

از دیگر غایبان پاریسی ها باید به خوان برنات و مویزه کین اشاره کرد. کین پس از ابتلا به کرونا هنوز به طور کامل آمادگی خود را به دست نیاورده است و برای بازی کردن حاضر نیست.

 

از سوی دیگر سرخیو ریکو، دروازه بان اسپانیایی PSG، نیز امروز در تمرینات این تیم شرکت نکرد. هر چند باشگاه اعلام کرده است که او برای غیبت در این جلسه تمرین اجازه گرفته بود.

دیدگاه‌ها