کد خبر : 1742593 | 19 اسفند 1399 ساعت 23:08 | 108.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیرمنتظره در اراک

فوری: منصوریان سرمربی آلومینیوم شد

علیرضا منصوریان بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال، با عقد قراردادی سکان هدایت آلومینیوم سازان را برعهده گرفت.

فوری: منصوریان سرمربی آلومینیوم شد

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان که فصل را با تراکتور آغاز کرده بود، حالا در حالی به عنوان سرمربی آلومینیوم منصوب شده که این تیم پس از جدایی خطیبی و حضورش در تیم سرخپوش تبریزی با سرمربی موقت کارش را ادامه می‌داد.

 

شب گذشته سعید عباسی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که به زودی سرمربی این تیم را مشخص خواهد کرد و حالا علیرضا منصوریان به شکلی غیرمنتظره به عنوان سرمربی این تیم تازه لیگ برتری شده معرفی شده است.

 

طبق اعلام باشگاه آلومینیوم مراسم معارفه منصوریان فردا برگزار خواهد شد و احتمالا قرارداد طرفین تا پایان فصل خواهد بود.

 

1580485

 

آلومینیوم که نیم فصل را در بین شش تیم بالای جدول سپری کرده بود، با شکست مقابل سپاهان به رتبه نهم سقوط کرد. آن ها از 17 بازی 23 امتیاز کسب کرده‌اند.

 

علیرضا منصوریان سابقه هدایت تیم های استقلال، پاس همدان، ذوب آهن، نفت تهران و تیم امید ایران را دارد و ابتدای فصل نیز سرمربی تیم تراکتور شد اما پس از پنج هفته با تصمیم محمدرضا زنوزی از سمتش کنار رفت و با آلومینیوم به لیگ برتر بازگشته است. او با نفت تهران تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت و همچنین با ذوب آهن از مرحله گروهی بالا رفت. وی همچنین به عنوان سرمربی استقلال این تیم را به عنوان نایب قهرمانی رساند.

 

تیم آلومینیوم اراک روز جمعه هفته جاری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید مقابل تیم لیگ یکی هوادار تهران قرار بگیرد و روز پنج‌شنبه هفته آینده در آخرین مسابقه سال به مصاف مس رفسنجان برود.


گفتنی است، علی دهقان و محمد خرمگاه نیز دستیاران منصوریان در تیم آلومینیوم اراک خواهند بود.

دیدگاه‌ها