کد خبر : 1742678 | 20 اسفند 1399 ساعت 13:15 | 108.5K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم شوکه کننده گرگ ایرانی؛

هادی چوپان: یک عدس ارزش ندارم، خداحافظ!

هادی چوپان در تصمیمی ناگهانی و شوکه کننده از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

هادی چوپان: یک عدس ارزش ندارم، خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، هادی چوپان که در سال های اخیر با ورود به بالاترین سطح مسابقات پرورش اندام جهان یعنی مسترالمپیا یک شهرت جهانی پیدا کرده، با انتشار یک پست روی صفحه اینستاگرامش اعلام کرد دیگر نمی خواهد به دوران قهرمانی ادامه دهد.
این ورزشکار که به گرگ ایرانی مشهور شده، بعد از کسب مدال برنز مستر المپیا در سال ٢٠١٩ در مسابقات سال ٢٠٢٠ در یک قدمی سکو متوقف شد و به مقام چهارم رسید.


چوپان بعد از این مسابقات هم استارت تمریناتش را زده بود و می گفت که هدفش قهرمانی در مسترالمپیای ٢٠٢١ است؛ اما گویا برخی اتفاقات باعث شده او دلسرد شود و تصمیم به خداحافظی بگیرد.


این ورزشکار که بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در متنی هم که منتشر کرده از کمبود توجه توسط مسوولان و قرار نداشتن نامش در میان افتخارات ورزش ایران اشاره کرده است.

 

1580705


از آنجایی که هادی چوپان کار خود را در ورزش حرفه ای دنبال می کند و فدراسیون ها ورزش آماتور را پوشش می دهند، امکان تقدیر از این ورزشکار توسط وزارت ورزش وجود ندارد.


باید دید واکنش مسوولان به خداحافظی شوکه کننده هادی چوپان چه خواهد بود و آیا امکان پشیمانی و بازگشت او از این تصمیم وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها