کد خبر : 1742717 | 20 اسفند 1399 ساعت 16:25 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما عاشق کلوپ هستیم

واکنش جالب استیون جرارد به شایعه جانشینی کلوپ

استیون جرارد تصور نمی کند به زودی جانشین یورگن کلوپ شود و معتقد است باید برای سرمربی آلمانی احترام قائل بود.

واکنش جالب استیون جرارد به شایعه جانشینی کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، شاید خنده دار باشد اما شکست برابر فولام رده هجدهمی آنهم در استادیوم آنفیلد دیگر کسی را متعجب نمی کند و لیورپول اینقدر در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته که استادیوم مخوف این باشگاه تبدیل به تفرجگاه حتی تیم های پایین جدولی نیز شده است. شش شکست متوالی در خانه باعث شده فصل برای لیورپول و یورگن کلوپ در انگلیس خیلی زودتر از حد انتظار به اتمام برسد.

یک سال قبل حتی تصور چنین روزهایی نیز برای لیورپول غیرممکن بود تا شایعاتی در مورد برکناری کلوپ یا حتی استعفای او به گوش برسد.

 

 

1557390

 

 

استیون جرارد اسطوره لیورپول که گفته می شود جانشین کلوپ در آینده خواهد بود، در مورد سرمربی آلمانی گفت:« در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیا تیم ما را هدایت می‌کند. من کلوپ را دوست دارم و امیدوارم که چند سال دیگر در لیورپول بماند. فعلاً در رنجرز مشغول به کار هستم و فکر نمی‌کنم که درست باشد درباره مربیگری‌ام در لیورپول حرف بزنیم. امیدوارم یورگن چندین سال دیگر سرمربی لیورپول بماند. نمی توانید تصور کنید در لیورپول چقدر عاشق کلوپ هستیم.»

 

 

1580692

 

 

جرارد در ادامه گفت:« لیورپول خانه من است. رویایم سرمربیگری لیورپول است؟ بله، اما نه حالا. با این حال کسی هم نمی‌‌تواند پیش‌بینی کند که من آنقدر مربی باکیفیتی خواهم شد که بتوانم سرمربی لیورپول شوم. در دنیا مربی بزرگ زیاد داریم و قبل از هر چیز ما باید به یورگن و کاری که در حال انجام است احترام بگذاریم.»

 

لازم به ذکر است که جرارد چند روز پیش توانست رنجرز را قهرمان لیگ اسکاتلند کرده و به سلطه 10 ساله سلتیک پایان بدهد.

دیدگاه‌ها