کد خبر : 1742860 | 21 اسفند 1399 ساعت 12:26 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

قنبرزاده: قانون منع خارجی ها تغییر می کند

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت که قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی در فصل بعد تغییر پیدا می کند.

قنبرزاده: قانون منع خارجی ها تغییر می کند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از قوانینی که در ابتدای لیگ بیستم وضع شد، منع ورود بازیکن و مربی خارجی بود. قانونی که با اعتراض باشگاه ها همراه بود ولی هیئت رئیسه فدراسیون وقت تصمیم گرفت به دلیل پرونده های مالی، این قانون وضع شود. حالا منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون از احتمال تغییر این قانون برای فصل بعد خبر می دهد.


قنبرزاده درخصوص این قانون و احتمال لغو آن گفت:  هر مطلبی را بر اساس اصول حرفه ای آن پیش ببریم، طبیعتا چیز جدیدی نیست. فوتبال ما حرفه ای است و مجوز حرفه ای به باشگاه ها داده می شود. در حالت عادی، می توان گفت این یک کار اصولی نیست و غیرحرفه ای است اما ما باید شرایط را بسنجیم.


وی گفت: در سال گذشته، هیئت رئیسه فدراسیون قبلی یک تصمیمی را صرفا برای یک فصل گرفت که من از آن دفاع می کنم هر چند من عضو آن هیئت رئیسه نبود و نظر شخصی من است که تصمیم درستی بود.


او ادامه داد: ما در پرونده های زیادی در فیفا محکوم شده بودیم. به طور مثال، اگر معلمی یک شاگردی داشته باشد که همیشه نمره اش خوب باشد، در تصحیح برگه اش با خیال راحت عمل می کند. ولی اگر کسی نمراتش پایین باشد، معلم روی او وسواس دارد. فیفا به همین دلیل روی پرونده های ما حساس است. ما نه درست قرارداد می بندیم و نه به تعهداتمان عمل می کنیم.


قنبرزاده گفت: این قانون تا پایان یک سالی که وضع شده، ادامه داشته باشد ولی برای فصل بعد اعتقاد دارم باید بررسی های بیشتری صورت بگیرد. انشالله اگر گشایش های ارزی صورت بگیرد و با توجه به شرایط کشور، وضعیت متفاوت خواهد بود.


وی گفت: به نظر من برای سال بعدی شرایط تغییر خواهد کرد. باید کار کارشناسی صورت بگیرد، وضعیت را بسنجیم و اگر پرونده ها کمتر شده باشد، برای سال بعد بستر مناسب باشد، در مورد این قانون تجدید نظر خواهد شد.

دیدگاه‌ها