کد خبر : 1742943 | 21 اسفند 1399 ساعت 18:37 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با گل دوم استقلال

رقص مک گرگوری دانشگر در شهر قدس (عکس)

محمد دانشگر مدافع پیش تاخته آبی ها قدر پاس زیبای محمد نادری را دانست و استقلال را با 2 گل اختلاف، راهی رختکن کرد.

رقص مک گرگوری دانشگر در شهر قدس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار استقلال و پیکان، روز خوبی برای مدافعین این تیم بود. در حالیکه محمد نادری در بازی های گذشته بخاطر عملکرد مورد انتقاد قرار گرفته بود، مقابل پیکان بسیار خوب ظاهر شد و یک پاس گل نیز داد.


محمد دانشگر که بعد از دیدار دربی مقابل پرسپولیس به مهره ثابت خط دفاعی استقلال تبدیل شده است، نشان داد که گل زدن به خودروسازان را خوب بلد است. او در دقیقه 38 جلو آمد و روی ارسال بسیار خوب نادری، به زیبایی و از کمترین زاویه ممکن گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

 

 

 


دانشگر که در این صحنه دو مدافع پیکان را نیز در کنارش داشت، ترجیح داد صبر کند تا توپ به او برسد و با ضربه ای بغل پا و نرم، از کنار پای علیرضا رضایی سنگربان پیکان به تور دروازه چسباند و تیمش را دو بر صفر پیش انداخت.

 


در این تصاویر، کار خوب دانشگر و باز کردن دروازه پیکان در کمترین زاویه ای که در اختیار داشت، به خوبی مشهود است. او باز هم پس از گلزنی، شادی خاص و منحصربفردش را انجام داد. شادی ای که از کانر مک گرگور الهام گرفته شده و دانشگر پس از گلزنی، آن را به اجرا می گذارد.

 


دانشگر که پیش از این 9 بار در رقابت های مختلف برای استقلال گلزنی کرده بود، حالا دهمین گلش با پیراهن استقلال را در سالهای حضورش در این تیم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها