کد خبر : 1742956 | 21 اسفند 1399 ساعت 19:33 | 28.4K بازدید | 2 دیدگاه

پنجه ببر؛ یعنی حال استقلال خوب است

شیخ دیاباته حضور پر رنگ تری در ترکیب تیم فرهاد مجیدی به نسبت دوره مربیگری محمود فکری دارد.

پنجه ببر؛ یعنی حال استقلال خوب است

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته در بازی با استقلال زوج مهدی قایدی بود؛ همان زوجی که فصل گذشته خطرناک ترین زوج خط حمله فوتبال ایران بودند. با گل هایی که می زدند و گل هایی که برای هم می ساختند. اینبار و در بازی با پیکان شیخ دیاباته خیلی زود به گل رسید. از روی نقطه پنالتی. شادی بعد از گل او همان شادی همیشگی بود. پنجه های حریص و شاید هم خشمگین و شاید هم شاد به این دلیل که به هدف رسیده است.

 

 

شیخ دیاباته که گل می زند حال استقلال خوب می شود و در کمتر بازی است که شیخ گل بزند و استقلال بازی را به سود خود تمام نکند. هر چند این فصل او در برخی از بازی ها به دلیل مصدومیت در ترکیب آبی ها به میدان نیامد اما مهاجم هدف نبود و خیلی از توپ ها به او ختم نمی شود اما به طور حتم مهاجمی که آقای گل فوتبال ایران می شود توانمندی های زیادی دارد و دوباره می تواند در خدمت هدف استقلال باشد.

 

 

پنجه های ببر گونه شیخ دیاباته که البته روحیه ظریفی دارد بدین معنی است که می توانیم باز هم شاهد بردهای استقلال در فوتبال باشگاهی باشیم. فرقی نمی کند؛ بازی های لیگ برتر یا جام حذفی. برد استقلال با گل شیخ دیاباته. این بدون شک برای فرهاد مجیدی خبر خوشحال کننده ای است.

دیدگاه‌ها