کد خبر : 1742977 | 21 اسفند 1399 ساعت 19:58 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛

چرا زلاتان برابر منچستریونایتد بازی نمی‌کند؟

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره کهنه‌کار میلان، در دیدار امشب میلان برابر منچستریونایتد، تیم سابقش، در یک هشتم نهایی لیگ اروپا، غایب خواهد بود.

چرا زلاتان برابر منچستریونایتد بازی نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد و میلان، دو غول فوتبال اروپا، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با یکدیگر سر شاخ خواهند شد. بدون شک این یکی از مهمترین دیدارهای این دور از رقابت های لیگ اروپا است و قرعه دو تیم سر و صدای زیادی بر پا کرد به خصوص که زلاتان ابراهیموویچ پس از سال ها قرار بود دیداری دوباره با شیاطین سرخ داشته باشد.

اما متاسفانه دست سرنوشت اتفاق دیگری را رقم زد و دیدار دوباره مهاجم سوئدی روسونری با شیاطین سرخ در مسابقه امشب رخ نخواهد داد. زلاتان به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در این بازی غایب خواهد بود.

 

1581127

 

دو روز پس از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا زلاتان در دیدار میلان برابر رم مصدوم شد و مجبور شد در دقیقه 55 زمین مسابقه را ترک کند. معاینات بعدی مشخص کرد که زلاتان دچار پارگی عضلات ران شده است و نام او رسما از فهرست بازیکنان میلان برای دیدار رفت برابر یونایتد خط خورد.

 

1581126

 

زلاتان در پاسخ به سوالی در باره غیبتش در دیدار برابر منچستریونایتد گفت: "من بدشانس بودم. دچار مصدومیت مختصری شدم."

ایبرا ادر هفته های گذشته در دیدار روسونری برابر اودینزه و ورونا نیز غایب بوده است و همچنین انتظار می رود که بازی برابر ناپولی را نیز، که تنها سه روز پس از مسابقه امشب برابر یونایتد برگزار خواهد شد، از دست بدهد.

زلاتان البته تنها غایب میلان در بازی امشب نیست و این تیم تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را در این دیدار مهم در اختیار نخواهد داشت. تئو هرناندز، مدافع میلان، از بازیکنانی بود که به همراه این تیم برای دیدار برابر یونایتد سفر نکرد. آنته ربیچ نیز همراه کاروان میلان نشد و ماریو مانژوکیچ نیز در این دیدار حضور نخواهد داشت. به این ترتیب رافائل لئائو رهبری حملات روسونری را بر دوش خواهد داشت.

هاکان چالهان‌اوغلو، که پیش از این شایعاتی در رابطه با پیوستنش به شیاطین سرخ بر سر زبان ها بود، و اسماعیل بن ناصر نیز به همراه کاروان میلان به منچستر سفر نکرده اند.

 

1581122

 

حضور زلاتان ابراهیموویچ در دیدار برگشت دو تیم که هفته بعد برگزار خواهد شد نیز با تردیدهای جدی رو به رو است. شانس کمی هست که او بتواند در بازی برگشت برابر شیاطین سرخ به میدان برود، حتی اگر مجبور باشد بازی را از روی نیمکت شروع کند و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود، اما این موضوع به این بستگی دارد که روند بهبودی او ظرف این یک هفته با چه سرعتی طی شود.

در واقع هر چقدر هم زلاتان علاقمند باشد که برابر یونایتد بازی کند، اما مهاجم باتجربه میلان پا به سنی گذاشته است که دیگر عاقلانه نیست پس از چنین مصدومیت هایی، خیلی زود و عجولانه به میدان مسابقه بازگردد.

دیدگاه‌ها