کد خبر : 1742993 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:48 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی طبیعی بود

کاپیتان استقلال می گوید آنها از نحوه بازی تیمشان در نیمه دوم راضی نبوده اند و همین مسئله، باعث ناراحتی آنها در رختکن شده است.

غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پس از پایان بازی مقابل پیکان و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم ولی از بازی تیممان راضی نبودیم اما امیدوارم روز به روز بهتر شویم. فکر می کنم تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بازیکنان بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.


وی در مورد درگیری در رختکن و ناراحتی دانشگر گفت: نه اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه بچه ها ناراحت بودند.


کاپیتان استقلال در مورد درگیری لفظی اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی که ادامه پیدا کرد، توضیح داد: بله این مسئله این طبیعی است. در بازی بعضی اوقات بازیکنان با هم جر و بحث می کنند اما تمام شد و اتفاق خاصی رخ نداد.


غفوری در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می‌کند، گفت: ما باید وظیفه‌ مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می‌ کنند. آنها تازه آمده‌اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم جا بیندازند. ما هم ان شالله بتوانیم بهتر کار کنیم. باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.

ش
وی در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:‌ مشکلات در حال حل شدن هستند. کل مجموعه در حال تلاش است تا آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.

دیدگاه‌ها