کد خبر : 1743019 | 21 اسفند 1399 ساعت 23:22 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛

منچستریونایتد 1-1 میلان؛ توقف شیاطین

منچستریونایتد امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

منچستریونایتد 1-1 میلان؛ توقف شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و میلان امشب در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. منچستریونایتد پس از شکست منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، در آخرین بازی خود در لیگ برتر، با روحیه ای خوب پا به میدان مبارزه برابر میلان گذاشت. شیاطین سرخ در دور قبلی در لیگ اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 4-0 رئال سوسیداد را از پیش رو برداشته بود.

میلان نیز در آخرین بازی خود در سری آ برابر ورونا پیروز شده است. روسونری در دور قبل لیگ اروپا برابر ستاره سرخ بلگراد در مجموع دو دیدار به تساوی 3-3 دست یافت و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به دور یک هشتم نهایی صعود کرد.

 

منچستریونایتد در سال های گذشته از مجموع پنج رویارویی با میلان در مسابقات اروپایی، چهار بار برابر این تیم حذف شده است.

زلاتان ابراهیموویچ غایب بزرگ این دیدار بود که به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه با تیم سابق خود رو به رو شود. پیولی همچنین ماریو مانژوکیچ، هاکان چالهان اوغلو، تئو هرناندز و اسماعیل بن ناصر را نیز در اختیار نداشت.

شیاطین سرخ نیز مارکوس راشفورد و ادینسون کاوانی را به دلیل مصدومیت در جمع خود نمی دیدند.

 

در آغاز بازی و در دقیقه پنجم در حالی که هنوز شیاطین سرخ خود را به خوبی در زمین پیدا نکرده بودند، میلان به گل رسید. رافائل لئائو ارسال کیائر را به تور دروازه هندرسون دوخت اما پرچم کمک داور بالا رفت و گل آفساید اعلام شد.

با افزایش فشارها روی دروازه میزبان، روسونری بار دیگر در دقیقه 11 بازی به گل رسید. روی پرتاب اوت توپ به کسیه رسید و این بازیکن نیز در حضور تعداد زیادی از بازیکنان منچستریوناید در محوطه جریمه با ضربه روی پا و محکم خود به زیبایی دروازه هندرسون را باز کرد. اما VAR پس از بررسی بیشتر این گل را نیز به دلیل خطای هند کسیه هنگام کنترل توپ مردود اعلام کرد تا اوله گنار سولسشر و شاگردانش بار دیگر نفس راحتی بکشند.

 

1581206

 

در ادامه حملات میلان روی دروازه هندرسون افزایش یافت و منچستریونایتد نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شد. در دقیقه 38 بازی مگوایر یک فرصت عالی را برای گلزنی از دست داد. روی یک ضربه کرنر توپ در نزدیکی دروازه به مگوایر رسید و در حالی که به نظر می رسید یونایتد یک فرصت صد درصد گل را به دست آورده، کاپیتان شیاطین سرخ این فرصت را از دست داد.

 

1581197

 

نیمه اول در حالی به پایان رسید که شاگردان سولسشر از هماهنگی لازم در پاسکاری برخوردار نبودند و نتوانستند در یک سوم پایانی فرصت های زیادی را ایجاد کنند.

 

یونایتد نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و سولسشر بازیکن جوان و با استعداد خود امد دیالو را به جای مارسیال به زمین فرستاد.

 

1581199

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی ارسال خیره کننده برونو فرناندز توپ به امد دیالو رسید که مدافعان میلان را پشت سر گذاشته بود و مهاجم جوان یونایتد توپ را از بالای سر دوناروما که از دروازه بیرون آمده بود وارد دروازه کرد تا تعویض طلایی سولسشر نام بگیرد.

 

1581209

 

1581204

 

1581198

 

این اولین گل امد دیالو در منچستریونایتد بود او تاکنون تنها در سه مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته است و موفق شد با اولین شوت در چارچوب خود به گل برسد.

در دقیقه 63 بازی ارسال داویده کالابریا به کرونیچ رسید و ضربه سر بازیکن میلان با بدشانسی بیرون رفت. در دقیقه 71 بازی نیز جیمز این فرصت را داشت که روی پاس در عرض گرین وود که جلوی دروازه به او رسید، دومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند. اما او هم در چند متری خط دروازه اشتباه کرد و توپی که به سادگی می توانست تبدیل به گل شود را به بیرون زد.

در ادامه میلان با فشار بی امان روی دروازه یونایتد مخصوصا در ثانیه های پایانی بازی توانست در وقت های تلف شده و در دقیقه 92 با ضربه سر کیائر به گل تساوی برسد. یک گل بسیار ارزشمند در خانه حریف که بی گمان در دیدار برگشت بسیار به کار شاگردان پیولی خواهد آمد.

 

1581203

 

1581202

 

1581201

 

1581208

 

1581228

 

1581231

دیدگاه‌ها