کد خبر : 1743226 | 22 اسفند 1399 ساعت 21:02 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی یکی از خوش‌رفتارترین‌هاست

ربیعی:حداقل حق ما تعیین تکلیف در پنالتی‌ها بود

مربی مس رفسنجان گفت من از جذب مهدی کیانی بسیار راضی هستم و او در ادامه روند کاری تیم و مجموعه ما کمک خواهند کرد.

ربیعی:حداقل حق ما تعیین تکلیف در پنالتی‌ها بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از شکست مقابل سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری پس از دیدار گفت: به باشگاه سپاهان و بازیکنان و کادر فنی این تیم و دوست خوبم محرم نویدکیا تبریک می ‌گویم. فکر میکنم دیداری بود که بسیاری از بینندگان از دیدن آن لذت بردند. یک ماراتن فوتبالی بود.

به مجموعه مس رفسنجان و بازیکنان و اعضای کادر فنی هم تبریک می‌گویم به دلیل اینکه توانستیم در برابر تیم خوب، پرمهره و با کیفیت سپاهان فوتبال خیلی درست و با برنامه ای را ارائه بدهیم.


وی گفت: مسیری که مدنظرمان بود، کاملا طبق برنامه ریزی پیش رفتیم. در بین دو نیمه روی نقطه ای که خیلی تأکید کرده بودیم و به آن فکر کرده بودیم، متأسفانه مرتکب اشتباه شدیم و گل خوردیم. موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. موقعیت هایی را ایجاد کردیم و در نهایت بدشانس هم بودیم. از دقیقه 119 تا 120 یک توپ را به تیر دروازه زدیم و مدافعین سپاهان یک توپ را از روی خط برگرداندند.


وی گفت: کیفیت کاری و فنی تیم مس رفسنجان در کنار بازیکنان خوب و توانمندی که دقیقا در حال انجام متد کاری بنده هستند، بر همگان واضح و مبرهن شد. این دیدار برای ما تمام شده است. سختی زیادی را کشیدیم. بدشانسی آوردیم و نتوانستیم پاداش 120 دقیقه مبارزه مان را نتوانستیم بگیریم. امروز فوتبال روی بدش را به ما کرده بود چرا که حداقل باید تکلیف این دیدار در ضربات پنالتی مشخص می شد. به هر حال به تیم خوب سپاهان و آقای نویدکیا تبریک می گویم و امیدوارم در مسیری که دارند موفق باشند.


ربیعی ادامه داد: در مورد داوری از من سوال نپرسید چون که جواب نخواهم داد فقط می گویم اگر 10 نفره نمی شدیم وضعیت فرق می کرد. بازیکنی که نزدیک به 107 دقیقه بازی کرده است، خیلی سخت است در 10، 12 دقیقه پایانی با یک یار کمتر بازی کنید.


وی درباره اینکه آیا از عملکرد مهدی کیانی راضی است یا خیر، گفت: بله من راضی هستم. مهدی کیانی بازیکنی است که در همین مجموعه سپاهان و تراکتور توانمندی هایش را نشان داده است. تیم ما هم چندین خرید در نیم فصل داشت و چند بازیکن جوان را به خدمت گرفتیم و در کنارش یک بازیکن باتجربه مانند مهدی کیانی را جذب کردیم که قطعا در ادامه روند کاری تیم و مجموعه ما کمک خواهند کرد. از عملکرد او در بازی امروز هم بسیار راضی بودم. با توجه به شناختی که از او دارم، کاملا تاکتیک پذیر و حرفه ای است و به او خسته نباشید می گویم. با وجود اینکه نزدیک 2 ماه و نیم از شرایط بازی به دور بود، هم 90 دقیقه در دیدار مقابل گل گهر و هم بازی مقابل سپاهان 120 دقیقه انرژی اش را گذاشت و به او خسته نباشید می گویم.


ربیعی درخصوص بی احترامی عقیل کعبی به داور پس از اخراج از زمین مسابقه، ارزیابی اش را در این باره گفت: من درباره داوری صحبتی ندارم ولی چون حواسم به آن صحنه نبود، باید فیلم آن را ببینم و نمی خواهم اینجا توجیهی صورت بگیرد. رفتار ناشایست از سوی هر ارگانی در فوتبال قابل توجیه نیست اما نحوه اخراج او و فشاری که بازیکن نزدیک به 110 دقیقه تحمل می کند، شاید یک لحظه باعث شود کنترلش را از دست بدهد ولی عقیل کعبی بازیکن بسیار با اخلاقی است. من کوچکترین مسئله حاشیه ای از این بازیکن در تیم ندیده ام. اگر او بازیکنی بود که سابقه این کارها را داشته باشد، می گفتم که شاید رفتار او تکرار شونده بوده باشد ولی او بازیکن بااخلاق و منظمی است.


وی گفت: باید فیلم آن صحنه را ببینم و با کعبی صحبت کنم. هیچ گاه بخاطر یک حرکت، سابقه و رزومه شخصی را خراب کنند. همه من را می شناسند. نه اهل دروغ هستم و نه اهل ریا. من دروغی برای گفتن ندارم. کعبی از لحاظ اخلاقی و رفتاری یکی از بهترین بازیکنان ماست. هر انسانی ممکن است تعادلش را از دست بدهد و پرخاشگر شود ولی عقیل کعبی همچین بازیکنی نیست.


سرمربی مس رفسنجان در مورد علت عدم حضور مهدی کیانی در مراسم تجلیل باشگاه سپاهان از او، گفت: خود آقای کیانی باید پاسخگوی این سوال باشد. من در اتاق مربیان بودم. از آقای ساکت و مجموعه سپاهان نیز تشکر می کنم.


او در پایان گفت: امیدوارم فوتبال ما در مسیر و فضایی حرکت کند که هر روز شاهد رشد، نمو و پیشرفت فوتبال در ابعاد فوتبال باشیم. بازی امروز یک دیداری بود که همه بینندگان از دیدنش لذت بردند. امیدوارم تیم سپاهان در مراحل بعدی نیز موفق باشد.

دیدگاه‌ها