کد خبر : 1743317 | 23 اسفند 1399 ساعت 11:31 | 679.4K بازدید | 35 دیدگاه

گزینه های جذاب برای تقویت استقلال

دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو

فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال در ادامه رقابت های پیش رو، نام سه بازیکن را در اختیار احمد مددی قرار داده است.

دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو

به گزارش "ورزش سه"، داستان پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال بیشتر از آنچه که انتظار می رفت، طولانی شد. قاسمی نژاد به واسطه دو فصل خوبی که در پدیده داشت، به یکی از گزینه های جذاب بازار نقل و انتقالات تبدیل شد به نحوی که در پنجره های نقل و انتقالات فصول اخیر، همواره نام او اطراف باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می شد و حتی گل محمدی در چند مقطع به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن بود ولی این اتفاق رخ نداد.


قاسمی نژاد که در لیگ هجدهم 10 گل و در لیگ نوزدهم 4 گل برای پدیده به ثمر رساند، تا به اینجای فصل نیز 8 بار برای تیمش موفق به گلزنی شده و تجربه بالای او باعث شده است تا فرهاد مجیدی در راستای تقویت تیمش به دنبال جذب این بازیکن باشد. البته حتی محمود فکری نیز در زمانی که سکان هدایت استقلال را در دست داشت، به دنبال جذب این بازیکن بود.


در حالیکه به نظر می رسید استقلال به جذب این بازیکن خیلی نزدیک شده است، اما ورود یک تیم قدرتمند به رقابت برای جذب این بازیکن، تمام معادلات را بر هم زد. گل گهر که با وجود داشتن مهره های تهاجمی فراوان در ترکیبش، همچنان در پی افزایش قدرت خط آتش خود است، قصد دارد با جذب امین قاسمی نژاد، پرونده بازار نقل و انتقلاتش را ببندد و به دلیل شرایط خوب مالی این باشگاه سیرجانی، آنها نسبت به همتایان خود در تهران دست برتری دارند. 


موضوع مهم در ناتمام ماندن مقصد نهایی قاسمی نژاد، مشکلات مالی پدیده و استقلال است. باشگاه مشهدی که اخیرا دچار تغییر و تحولات مدیریتی شده و حتی نام این تیم نیز عوض شد، این روزها بیش از هر چیز دیگری به تأمین منابع مالی نیازمند است و از این رو آنها قصد دارند تا قاسمی نژاد را به باشگاهی واگذار کنند که بیشترین آورده مالی را برایشان داشته باشد تا بخشی از مشکلات مالی این باشگاه مشهدی حل شود.

 

1578347


در سوی مقابل استقلال نیز که هنوز موفق به پرداخت مطالبات بودروف نشده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است، قادر به پرداخت مبلغ مورد نظر پدیده برای جذب قاسمی نژاد نیست و مشکلات مالی این باشگاه، سنگ بزرگی بر سر راه حضور این بازیکن در تهران است. تنها نکته مهمی که استقلالی ها را به جذب بازیکن پدیده امیدوار نگه داشته است، تمایل قاسمی نژاد به حضور در این تیم است.


با وجود اینکه گل گهر مشکلی برای پرداخت رضایت نامه قاسمی نژاد ندارد، اما این بازیکن تا به امروز از حضور در سیرجان خودداری کرده و علاقه مند است تا با لباس استقلال در میادین حاضر شود. با توجه به سن و سال بالای امین قاسمی نژاد، این بازیکن علاقه مند است تا با حضور در جمع آبی پوشان پایتخت، حضور در یک تیم پرطرفدار را تجربه کند و شاید حتی به دوران حضورش در فوتبال، با لباس استقلال پایان دهد.


اما اتفاقات جالب تر در سوی دیگر داستان رخ داده است. جایی که استقلالی ها با توجه به میزان مبلغی که پدیده برای صادر کردن رضایت نامه قاسمی نژاد تعیین کرده است، آبی پوشان از جذب او ناامید شده و به دنبال خرید دو هافبک دیگر رفتند. آنها دو گزینه را از نصف جهان مدنظر قرار داده و به دنبال به خدمت گیری بازیکنانی از سپاهان و ذوب آهن بودند که قرار گرفتن نام یکی از آنها در لیست خرید استقلال بسیار جذاب و جالب بود.


استقلالی ها که تقریبا از جذب قاسمی نژاد ناامید شده بودند، به دنبال این بودند تا سروش رفیعی را از سپاهان به خدمت بگیرند. بازیکن سابق پرسپولیس، فولاد و تراکتور که با لباس هر 4 تیمی که در آن حضور داشته، دروازه استقلال را باز کرده است، به یکی از گزینه های فرهاد مجیدی تبدیل شد. انتخاب رفیعی برای حضور در جمع آبی پوشان، یک گزینه بسیار جذاب و در عین حال جالب بود. 


رفیعی که در زمان حضور در تراکتور نیز از گزینه های مورد علاقه استقلال و هواداران این تیم محسوب می شد، امسال دو گل برای سپاهان به ثمر رسانده و 3 پاس گل نیز داده است. رفیعی که برای گذراندن دوران سربازی راهی تراکتور شده بود، با لباس این تیم موفق به باز کردن دروازه استقلال شد و او در حرکتی قابل توجه از شادی پس از گل خودداری کرد تا شایعات حضورش در استقلال قوت بگیرد ولی او با چرخشی 180 درجه ای راهی پرسپولیس شد.

 

1559909


رفیعی که امسال یکی از خوب های لیگ و سپاهان بوده است، یکی از بازیکنان کلیدی تیم محرم نویدکیا محسوب شده و تقریبا از همان ابتدا نیز مشخص بود که اصفهانی ها به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این مهره کلیدی نیستند. تمایل فرهاد مجیدی به جذب هافبک سابق پرسپولیس در همان گام های نخست شکست خورد و حتی به مرحله مذاکره نیز کشیده نشد و جواب منفی سپاهانی ها باعث شکست خوردن پروژه جذب سروش رفیعی شد.


دیگر بازیکنی که فرهاد مجیدی تمایل دارد که او را به تیمش اضافه کند، مجتبی حقدوست است. بازیکنی که در زمان علیرضا منصوریان از نفت تهران به جمع آبی های پایتخت پیوست و پس از یک نیم فصل حضور از این تیم جدا شد. حقدوست که در دو بازی اخیر ذوب آهن نیز موفق به گلزنی شده، به یکی از مهره های اصلی این روزهای تیم مجتبی حسینی تبدیل شده و شاید جذب او نیز از ذوب آهنی که قصد بقا در لیگ را دارد، سخت و دشوار باشد.


به هر حال این روزها استقلالی ها سخت درگیر بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند و از سوی دیگر آنها برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، نیازمند تقویت تیم در پست های مورد نیازند و باید دید مدیران استقلال تا چه اندازه قادر به جذب گزینه های فرهاد مجیدی هستند. امین قاسمی نژاد که هفته هاست نامش پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود، تمایل قلبی زیادی به حضور در این تیم دارد و چند روزی است که منتظر حل شدن اختلافات مالی میان پدیده و استقلال است و باید دید آبی ها می توانند مبلغ رضایت نامه او را پرداخت کنند یا قاسمی نژاد راهی سیرجان خواهد شد.
از سوی دیگر، استقلالی ها امیدوارند به واسطه حضور افرادی که به دلیل تمکن مالی در هیئت مدیره این تیم حضور پیدا کرده اند و همچنین با کمک گرفتن از حامیان مالی خود، بازیکن یا بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی را به استقلال بیاورند تا دست سرمربی این تیم در ادامه رقابت های پیش رو بسته نباشد. باید دید در نهایت تکلیف گزینه های جذاب فرهاد چه خواهد شد هر چند که از میان لیست سه نفره او، تقریبا حضور سروش رفیعی در استقلال منتفی شده است.

دیدگاه‌ها