کد خبر : 1743406 | 23 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

یک رکورد دیگر کاپیتان در اختیار لئو

مسی در یک قدمی برابری با رکورد تاریخی ژاوی

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در دیدار برابر اوئسکا می تواند به رکورد تاریخی هافبک سابق بارسلونا برسد.

مسی در یک قدمی برابری با رکورد تاریخی ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دوشنبه شب بارسلونا و اوئسکا یک بازی معمولی برای لیونل مسی نیست چرا که فوق ستاره آرژانتینی فرصت دارد تا در هفته بیست و هفتم لالیگا تاریخ سازی کند. مهاجم بارسلونا در حالی در نوکمپ به میدان می رود که با رکورد ژاوی هرناندس، یکی دیگر از اسطوره های باشگاه برابر خواهد شد. 

 

 

1580900

 

 

با وجود اینکه هافبک کاتالان چند سال است که کفش هایش را آویخته اما همچنان برخی رکوردهای دست نیافتی را به خود اختصاص داده که برای خیلی ها رسیدن به آن مانند یک رویاست با این حال مسی چیزی تا برابری با رکورد تعداد بازی های او در بارسا فاصله ندارد.

 

 

1255081

 

 

مسی پیش از این توانسته بود از رکورد بازی های ژاوی با بارسلونا در لالیگا عبور کند. این اتفاق در دیدار برابر کادیز در بیست و یکم فوریه رخ داد و او رکورد 505 بازی هافبک سابق تیم کاتالانی را شکست. با این حال یک رکورد برتر دیگر باقی مانده است. لئو می تواند با ژاوی در تعداد بازی های رسمی با پیراهن بارسا برابر شود. کاپیتان آبی اناری ها دوشنبه برابر اوئسکا هفتصد و شصت و هفتمین بازی اش را انجام خواهد داد. 

مسی در این 766 بازی رکورد خیرکننده 659 گل و 259 پاس گل را به ثبت رساند. از طرفی ژاوی که رهبری خط میانی تیم را بر عهده داشت در 767 دیدار 85 گل به ثمر رساند و 141 پاس گل داد. 

دیدگاه‌ها