کد خبر : 1743412 | 23 اسفند 1399 ساعت 16:34 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

وکیل بیرانوند: یک پولی هم باید به پرسپولیس بدهیم!

5 میلیارد، مجموع طلب بیرانوند از پرسپولیس

وکیل دروازه بان سابق پرسپولیس از صدور رای نهایی در خصوص مطالبات او از پرسپولیس در سال 1400 خبر داد.

5 میلیارد، مجموع طلب بیرانوند از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند پس از جلسه امروزش با مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافته و در مورد مذاکراتش صحبت کرد:

 

رای سال آینده صادر می شود

امروز جلسه ای در مورد علیرضا بیرانوند با حضور وکیل باشگاه پرسپولیس داشتیم. صحبت هایی انجام شد و ما طبق دادخواستی که داده بودیم، باشگاه پرسپولیس پاسخ داده بود. یکسری ادعاها مطرح شد که کمیته تعیین وضعیت مهلتی برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده که انشالله سال آینده رای صادر شود.

 

او در پاسخ به این سوال که مجموع طلب بیرانوند از پرسپولیس چقدر است گفت: حدود 5 میلیارد می شود.

 

مشکلی بابت متمم 1.5 میلیاردی وجود ندارد

وکیل بیرانوند در خصوص بحث متمم 1.5 میلیاردی که به امضا رسیده بود اما هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آن را قبول نداشت تاکید کرد:
آن متمم در باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده و هیچ مشکلی ندارد. عرف و رویه باشگاه پرسپولیس این گونه است که کلیه قراردادها حتی قرارداد اصلی هم با امضای مدیرعامل و مهر باشگاه است. این مورد هم با امضای مدیرعامل و مهر باشگاه، در پرسپولیس به ثبت رسیده است.

 

بیرانوند باید یک پولی هم به این باشگاه بدهد

بحث مان کلیه مطالبات است که باید پرداخت می شد اما متاسفانه پرداخت نشد. از فصل اول هم بیرانوند ظاهرا طلبکار است. در مجموع این چهار سالی که در پرسپولیس بوده باید مطالباتش را پرداخت کنند.  چون مدیریت باشگاه پرسپولیس عوض شده بود، یکسری مسائل را در حال حاضر باشگاه پرسپولیس قبول ندارد و مشکل ما این است. طبق آن چیزی که باشگاه پرسپولیس ارائه و اعلام کرده آقای بیرانوند باید یک پولی هم به این باشگاه بدهد!

 

مصدومیت بیرانوند رفع شده است

اوضاعش (علیرضا بیرانوند) خوب است. یک مقدار مصدوم بود اگر شرایطش مهیا باشد از این هفته به بازی ها می رسد. احتمالا هفته آینده هم برای بازی های تیم ملی به ایران بیاید. به حمدالله مصدومیتش برطرف شده و انشالله که بتواند در بازی های آینده بازهم خودش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها