کد خبر : 1743421 | 23 اسفند 1399 ساعت 17:10 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

افشاریان: به بازگشت میزبانی ایران امیدی ندارم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شانس بازگشت میزبانی مقدماتی جام جهانی به ایران را بسیار کم دانست.

افشاریان: به بازگشت میزبانی ایران امیدی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از خروج از ساختمان فدراسیون در جمع خبرنگاران در خصوص مساله میزبانی مقدماتی جام جهانی صحبت کرد:

 

 

اولین نسخه هیات رئیسه جدید تیم ملی بود

 

الحق و الانصاف اولین نسخه هیات رئیسه جدید تیم ملی بود که چه اتفاقاتی قرار است در این راستا بیافتد. شما دیدید که آقای عزیزی خادم رایزنی های بسیار بزرگی با وزیر ورزش، وزیر امور خارجه، کمیته ملی المپیک و همه دوستانی که در این مساله دستی بر آتش دارند انجام دادند. ولی رایی که روز جمعه به فدراسیون فوتبال اعلام شد، یک شوک بزرگ به جامعه فوتبال مخصوصا فدراسیون جدید بود.

 

 

 تمام راه ها را می رویم تا پشیمان نشویم

 

در همین راستا و با توجه به حساسیت بالای کار آقای عزیزی خادم رفتند دنبال کارهایی که در این راستا هست تا بلکه بتوانیم بازهم رایزنی کنیم تا اگر بشود رای را برگردانیم و اتفاقات خوبی برای میزبانی گروه ما رقم بخورد. این موضوع باید هم سیاسی و هم فوتبالی دنبال شود. تمام راه ها را می رویم تا فردا روزی پشیمان نشویم که چرا همه راه ها را نرفتیم.

 

 

تاج برای فدراسیون فوتبال خیلی زحمت کشید

 

افشاریان در واکنش به این موضوع که مهدی تاج از کرسی خود برای فوتبال ایران کاری انجام نداد، گفت: ما نباید آدم ها را بخاطر حرف مردم ممیزی کنیم. آقای تاج برای فدراسیون فوتبال خیلی زحمت کشیدند ولی آن چیزی که از خروجی صحبت های ایشان آمد این بود که این مساله در کمیته اجرایی AFC به تصویب رسید و حتی به مقام بالاتر یعنی هیات رئیسه نرسد. به نظرم من هر ایرانی دیگری حتی آقای تاج، من یا هر کس دیگر اگر واقعا برای ایران دلش بتپد کارهای بزرگ انجام می دهد. اتفاقی که افتاد از دست تاج و فدراسیون فوتبال به دور بود.

 

 

پیگیری موضوع از طریق شکایت؟

 

من ریز این موضوع را نمی دانم. باید همه راه هایمان را برویم تا از این به بعد به ما ظلم نشود. شاید اتفاقی برای ما نیافتد و ما دیگر میزبانی را نگیریم ولی باید به انقدر طلبکار باشیم که دیگر فردا روز به ما کمتر ایراد بگیرند یا میزبانی های بعدی را بگیرند. می خواهیم کارها را در این موقعیت به گونه ای پیش ببریم تا حداقل طلبکار بمانیم.

 

 

همه راه ها را باید سریع و اورژانسی برویم

 

جلسه خاصی در این مورد نبود اما در جمعی که بودیم همه بر این اشراف داشتیم که همه راه ها را باید سریع و اورژانسی برویم. بخاطر همین حس می کنم که آقای عزیزی خادم با سفرای کشورها و جاهای سیاسی و ورزشی دیگر صحبت می کند.

 

او در پایان در پاسخ به سوالی که آیا خودش به حل مشکل امیدوار است گفت: اگر راستش را بخواهید نه!

دیدگاه‌ها