کد خبر : 1743440 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:23 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: دلیل این برنامه سازمان لیگ را نمی‌دانم

سرمربی تیم صنعت نفت معتقد است که تیمش در بازی امروز به دو هدفی که داشت رسید.

پورموسوی: دلیل این برنامه سازمان لیگ را نمی‌دانم

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان موفق شد با پیروی 4 بر صفر مقابل داماش پارسه تهران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت در مورد پیروزی تیمش در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. واقعا بازی سختی بود. همان طور که دیروز هم گفتم جام حذفی، جام شگفتی هاست. با توجه به اینکه حریف ما یک حریف ناشناخته بود، امروز یک مقدار نیمه اول علیرغم داشتن موقعیت های خوب بازی را برایمان سخت کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه توانستیم در آخرین لحظات نیمه اول به گل برسیم تا در نیمه دوم کارمان یک مقدار راحت شده و شرایط بهتری در بازی رقم بزنیم. به دنبال دو فاکتور بودیم؛ اول اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و دوم هم اینکه قبل از شهرخودرو یک پیش تاکتیکی داشته باشیم. فکر می کنم بچه ها در هر دو مرحله موفق بودند.

 

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از بازیکنانی مثل زهیوی که در نیمه دوم به میدان آمده و روند تیم را بهتر کردند در هفته هجدهم لیگ برتر هم استفاده کنید، گفت: تمریناتی که ما در طول هفته برگزار می کنیم ملاک هست. عملکرد بچه ها هم در این بازی مدنظرمان خواهد بود. باتوجه به اینکه حریف هر آنچه داشت در آن 60-70 دقیقه گذاشته بود و در 20 دقیقه آخر خسته شده و ده نفره هم شده بود. رحیم زهیوی را هم جذب کرده ایم که از او استفاده کنیم. یک مقدار از نظر بدنی عقب است که انشالله با تمرینات خوبی که پشت سر می گذارد به شرایط ایده آل می رسد.

 

پورموسوی با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ تاکید کرد: فاصله بین دو بازی ما خیلی کم است. نمی دانم چرا سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی می کند؟ شهرخودرو دو روز پیش از ما استراحت می کند. ما امروز یک بازی انجام دادیم و 4-5 روز دیگر هم یک بازی سخت خواهیم داشت. به هر حال سعی می کنیم که این هفته ریکاوری کنیم و یک مقدار هم از نظر روحی و روانی روی بچه ها کار کنیم.

دیدگاه‌ها