کد خبر : 1743524 | 24 اسفند 1399 ساعت 10:01 | 39.1K بازدید | 24 دیدگاه

غیبت عجیب زنوزی در بازار نقل و انتقالات!

این روزها که تنور نقل و انتقالات داغ است، طبق معمول استقلال و پرسپولیس از پیشتازان این فصل از نقل و انتقالات هستند.

غیبت عجیب زنوزی در بازار نقل و انتقالات!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو و احتمالا فرشاد فرجی، فصل رویایی در نقل و انتقالات زمستانی داشته و استقلالی ‌‌ها هم با خرید سعید مهری، آرمان رمضانی و خرید احتمالی امین قاسمی ‌نژاد، در تکاپوی ساختن تیمی مدعی در نیم فصل دوم هستند. اما در این بین گفته می شود که مبلغ دلاری رضایت نامه شهریار مغانلو را یک هوادار پرداخت کرده است و علی نامداری نیز در استقلال برای جذب ستاره‌های بازار گران نقل و انتقالات ایران، دست به جیب می‌شود. 

 

در طرف دیگر بازار داغ نقل و انتقالات اما معدود تیم های خصوصی حال و روز خوبی ندارند، نساجی با ماشین فانوس بدست در تلاش برای بقا هستند و  شهر خودرو یا پدیده هم از یک تیم مدعی تبدیل به تیمی معمولی شده است تا مجبور به تغییر مالکیت شود. مهمترین تیم نقل و انتقالات در سال های گذشته تراکتور بوده که در این فصل اما نای حرکت ندارد! 

 

آن چه در این بین باید مورد توجه قرار گیرد این است که حتی تیم های خصوصی پر سر و صدا چون تراکتور نیز در این بازار توان رقابت با دولتی‌های فوتبال ایران را ندارند و هوادارانشان هنوز در انتظار خریدهایی هستند که با شرایط فعلی به نظر نمی رسد به سرانجام برسد، مگر اینکه معجزه ای رخ دهد. این در حالی که است که طی دو فصل اخیر و پس از حضور زنوزی در تراکتور شاهد خریدهای هیجان انگیزی از تبریزی ها بودیم و همیشه گوشها برای بمبهای نقل و انتقالاتی در تبریز تیز بود.

 

در چنین شرایطی به نظر می رسد که معدود تیم های خصوصی لیگ برتر رفته رفته دریافته اند که نمی توانند توان رقابت در این بازار را داشته باشند. همان گونه که اشاره شد، نماینده مشهد دیگر خصوصی نیست، نماینده مازنداران برای بقا می جنگد و دو نماینده تبریز هم یکی در شرف سقوط قرار دارد و دیگری در حسرت خریدهای پر زرق و برق رقبا.

 

بله،در فوتبال ایران  کسی توان مقابله با بخش دولتی را در بلندمدت ندارد!

دیدگاه‌ها