کد خبر : 1743553 | 24 اسفند 1399 ساعت 11:38 | 166.5K بازدید | 29 دیدگاه

احتمال یک جابجایی مهم در استقلال

این احتمال می رود که طی روزهای پیش رو و تا قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، یک جابجایی در استقلال صورت بگیرد.

احتمال یک جابجایی مهم در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تاکنون سه بازیکن را در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به خدمت گرفته است. زمانی که محمود فکری هدایت آبی پوشان را برعهده داشت، آنها سجاد آقایی را به نساجی دادند و به جایش عرفان گل محمدی را به خدمت گرفتند.


دومین جابجایی که استقلالی ها در این زمستان انجام دادند، حضور سعید مهری در جمع آبی پوشان بود. حسین پورحمیدی که فصل خوبی را درون دروازه آلومینیوم سپری کرده است، تحت قرارداد استقلال بود که به صورت قرضی در جمع اراکی ها حضور داشت و مدیران استقلال پس از توافق با تبریزی ها، سعید مهری را به خدمت گرفتند تا پورحمیدی پس از پایان فصل راهی تراکتور شود.

 

1578388


دو خرید نامبرده در زمان حضور فکری صورت گرفتند اما پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی، استقلالی ها در خریدی غیرمنتظره، آرمان رمضانی را از پرسپولیس به خدمت گرفتند. انتقالی که در سکوت خبری کامل صورت پذیرفت که این مسئله در نوع خود بسیار عجیب بود.


اما حالا انتظار می رود تا قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالاتی، یک جابجایی دیگر نیز در استقلال صورت پذیرد. از آنجایی که فهرست بازیکنان استقلال شلوغ و پرترافیک شده، مدیران این تیم قصد دارند برای سبک تر شدن اسامی بازیکنان خود در ادامه لیگ، یک انتقال دیگر را نیز صورت دهند.


یکی از بازیکنان استقلال که طی روزهای گذشته صحبت ها پیرامون او زیاد بوده و حتی در نیم فصل نخست نیز زمزمه های جدایی او به گوش می رسید، احتمالا از جمع آبی پوشان جدا شده و راهی تیم دیگری شود. مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با یک جابجایی، عناصر مورد نیاز فرهاد مجیدی را به خدمت بگیرند یا در نهایت با فروش این بازیکن، لیست خود را برای ادامه لیگ بازتر کنند.


به هر حال این روزها استقلال به یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده که در سکوت و خفا روند مذاکرات خود را پیش می برد و اگر همه چیز مطابق میل آنها پیش برود، احتمالا طی روزهای آتی شاهد جدایی و یا جابجایی مهم یکی دیگر از بازیکنان این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها