کد خبر : 1743591 | 24 اسفند 1399 ساعت 13:58 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم گرت برابر آرسنال گل بزند؛

سون: بیل به دنیا آمده تا فوتبال بازی کند

سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، امیدوار است گرت بیل، هم تیمی اش، در دربی لندن گلزنی کند.

سون: بیل به دنیا آمده تا فوتبال بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در آستانه بازی برابر آرسنال گفت که امیدوار است گرت بیل در این بازی گل بزند. مهاجم بااستعداد تاتنهام که در دیدار رفت برابر آرسنال موفق به گلزنی شده بود، می گوید که گرت بیل برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده است.

پس از ماه ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف، گرت بیل درست به موقع  شروع به بازیابی آمادگی خود کرده است و این اصلا خبر خوبی برای توپچی ها نیست.

 

1582110

 

سون پیش از بازی امروز تاتنهام برابر آرسنال از بیل تمجید کرد و گفت: "همه می دانند گرت چه چیزهایی را یم تواند برای تیم به ارمغان بیاورد. من واقعا خوشحالم که او از بازی کردن لذت می برد چرا که او به دنیا امده تا فوتبال بازی کند.

وقتی توانایی و کیفیت او را می بینید متوجه می شودی که چقدر فوق العاده است و من واقعا برای او خوشحالم. خواهیم دید که در مسابقه چه اتفاقی می افتد اما می خواهیم به آنجا برویم و در این مسابقه پیروز شویم. امیدوارم گرت گل بزند و بعد همه با هم شادی کنیم. برای من فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند. فقط می خواهم که در اینجور بازی ها پیروز شویم."

 

1582111

 

گرت بیل سابقه گل زدن برابر آرسنال در ورزشگاه امارات را دارد و امروز نیز امیدوار خواهد بود که بتواند گلی را که بیش از 10 سال پیش به آرسنال زد، تکرار کند.

در آن بازی تاتنهام از شکست 2-0 به یک پیروزی خاطره انگیز در دربی رسید و امروز نیز برد برابر آرسنال می تواند آنها را در رسیدن به تاپ فور در پایان فصل یاری کند.

دیدگاه‌ها