کد خبر : 1743618 | 24 اسفند 1399 ساعت 18:10 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

عدم تمایل مدافع سرخ‌پوش به جدایی از تبریز؛

محمدی مخالف معاوضه بین آلومینیوم و تراکتور

با وجود موافقت سرمربیان تراکتور و آلومینیوم برای معاوضه مدافع، بازیکن تبریزی‌ها حاضر به این انتقال نیست.

محمدی مخالف معاوضه بین آلومینیوم و تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به مسوولان آلومینیوم خواستار معاوضه هادی محمدی و شاهین توکلی بین دو تیم شد که این اتفاق مورد رسول خطیبی و علیرضا منصوریان قرار گرفت.

 

توکلی در نیم‌فصل اول زیر نظر رسول خطیبی در آلومینیوم به میدان رفته و از سوی دیگر هادی محمدی نیز در ابتدای فصل با علیرضا منصوریان از ذوب‌آهن به تراکتور آمد و حالا این دو سرمربی تمایل دارند با مدافعان سابق خود در تیم های جدیدشان کار کنند.

 

منصوریان برای انجام انتقال شاهین توکلی به تراکتور خواستار پیوستن هادی محمدی مدافع مورد علاقه خود به آلومینیوم شد که این اتفاق مورد قبول تبریزی‌ها قرار گرفت، اما یک مانع بر سر راه اجازه نداده تا به این لحظه چنین انتقالی رخ بدهد.

 

حالا با نظر علیرضا منصوریان، شاهین توکلی باید از روز دوشنبه به تمرینات آلومینیوم بازگشته و خود را برای حضور در جدال با مس رفسنجان آماده کند.

 


از سوی دیگر با توجه به شناختی که از سرمربی جدید آلومینیوم وجود دارد، باید پرونده این انتقال را به‌طور کامل بسته شده دانست و در انتظار جذب مدافع دیگری توسط اراکی‌ها بود؛ مگر اینکه هادی محمدی شخصا راضی به این جابجایی شود.

 

آلومینیوم آخرین بازی سال 1399 خود را روز پنج‌شنبه هفته جاری در رفسنجان و برابر مس برگزار می‌کند و به دنبال جبران شکست سنگین هفته قبل برابر سپاهان است.

دیدگاه‌ها