کد خبر : 1743639 | 24 اسفند 1399 ساعت 17:11 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بادران تهران 0 -استقلال خوزستان 0 

لیگ یک/ فرصت‌سوزی شاگردان عاشوری

دو تیم بادران تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته یک از ساعت 15 امروز در تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی شاگردان عاشوری

به گزارش "ورزش سه"،  تیم های بادران تهران و استقلال خوزستان در شرایطی امروز به مصاف هم رفتند که به ترتیب با 28 و 29 امتیاز جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می آیند و تقابل هفته هجدهم شان، تقابلی کاملا 6 امتیازی بود.


این دو تیم که نیم فصل اول را با رتبه های دوم و چهارم به پایان رساندند با توجه به شکست سه بر یک شهرداری آستارا مقابل میهمان خود شاهین شهرداری بوشهر، شانس این را داشتند که با کسب پیروزی صدرنشین شوند اما این اتفاق رخ نداد و شاهد تقسیم امتیازات در تهران بودیم.


در این دیدار تیم بادران با ارائه یک بازی هجومی تیم برتر میدان بود اما با توجه به بازی بسته با لایه های فشروه حریف نتوانست از برتری خود استفاده کند. البته  شاگردان محسن عاشوری که عنوان بهترین خط حمله لیگ دسته اول را در اختیار دارند موقعیت های زیادی روی دروازه استقلال خوزستان خلق کردند اما با بد شانسی و بی دقتی مهاجمان این تیم تبدیل به گل نشد.


هر چند از تاکتیک و سازماندهی دفاعی تیم استقلال خوزستان هم نباید بی تفاوت گذشت.


صحنه بحث برانگیز این دیدار در دقیقه ۹۵ رقم خورد که برخورد توپ با دست مدافع استقلال خوزستان را رضا عادل داور مسابقه پنالتی تشخیص نداد در حالی که کادر فنی و بازیکنان بادران اعتقاد به پنالتی داشتند.


تقابل دو تیم در طول نهایت  گلی به همراه نداشت تا با تک امتیاز آن، استقلال خوزستان 30 امتیازی شده و همچنان پایین تر از شهرداری آستارا در رده دوم قرار بگیرد و بادران نیز با 29 امتیاز صعود موقتی به رده سوم داشته باشد. در صورتی که مس کرمان در بازی این هفته خود به پیروزی برسد، استقلال و بادران هر کدام یک رتبه سقوط خواهند کرد.

دیدگاه‌ها