کد خبر : 1743662 | 24 اسفند 1399 ساعت 19:11 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی رکورد گرد مولر افسانه ای را می شکند؟

چالش جدید رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ گذشتن از رکورد گرد مولر افسانه‌ای است.

لواندوفسکی رکورد گرد مولر افسانه ای را می شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا می‌توان گفت که رابرت لواندوفسکی همه حریفان بایرن مونیخ را ناامید کرده است. مهاجم لهستانی با وجود چند بدشانسی محض در دیدار روز گذشته برابر وردربرمن هرگز ناامید نشد و نهایتاً گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا همچنان به روند فوق العاده خود ادامه داده باشد.

 

 

1581908

 

 

ستاره لهستانی روز گذشته 32 امین گل خود را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. اما یک نکته جالب درباره لواندوفسکی وجود دارد و آن هم این است که او تا به اینجای فصل 8 بار توپ را به تیر دروازه حریفان بایرن مونیخ کوبیده است؛ در واقع اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شد حالا لواندوفسکی با 40 گل زده با گرد مولر افسانه برابری می‌کرد؛ رکوردی که تا پیش از این غیر قابل دسترس به نظر می رسید اما اکنون ستاره لهستانی به آن فکر می‌کند.

 

گلزنی دیشب لواندوفسکی باعث شد او به رکورد 268 گل در بوندسلیگا دست پیدا کند و در کنار کلاوس فیشر به عنوان دومین گلزن تاریخ این رقابت‌ها شناخته شود. این در حالی است که گرد مولر افسانه ای با 365 گل زده از این حیث رکورد دار است و البته دست نیافتنی به نظر می‌رسد. همانطور که لئون گورتزکا در این باره گفت: " او(لواندوفسکی) برای شکستن این رکورد باید چند سال دیگر بازی کند."

 

 

1582177

 

 

با این حال شکستن رکورد بیشترین گل زده در طول یک فصل بوندسلیگا اصلاً برای لواندوفسکی دور از انتظار نیست. ستاره لهستانی تا به اینجای فصل 32 گل برای تیم هانسی فلیک به ثمر رسانده و 9 مسابقه دیگر تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و لوا می‌تواند با 8 گل دیگر به گرد مولر برسد و با زدن 9 گل از او عبور کند؛ اتفاقی که در صورت رقم خوردن باعث یک تاریخ سازی بزرگ از سوی ستاره بایرن مونیخ خواهد شد.

دیدگاه‌ها