کد خبر : 1743687 | 24 اسفند 1399 ساعت 21:00 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است

واکنش تند رییس کمیته ساحلی به غیبت دو ملی‌پوش

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال از غیبت دو بازیکن در اردوی تیم ملی ابراز تاسف کرد.

واکنش تند رییس کمیته ساحلی به غیبت دو ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ساحلی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، از 18 اسفندماه به میزبانی بندرترکمن در استان گلستان آغاز شده و فردا نیز به پایان می رسد. 


رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، آرش وکیلی، بهمن سالمی، عباس پورعسکری، آرمین کمی، ابوالحسن خاکی‌زاده، امیرحسین زمانی و علیرضا آقاجانی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی بودند که از بین آنان، دو بازیکن در اردو حاضر نشدند.


رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و با تاکید بر این که حضور در اردوی‌های ملی برای هر بازیکنی افتخار است، از غیبت دو بازیکن در این اردو ابراز تاسف کرد.


توفیق کابلی در این باره گفت: متاسفانه الوالحسن خاکی‌زاده از بازیکنان زیر 19 سال و بهمن سالمی از بازیکنان رده بزرگسالان، در اردو حاضر نشدند. این درحالی است که هم بنده و هم مربیان تیم ملی با این دو بازیکن برای حضور در این اردو صحبت کرده بودیم، اما به‌ رغم هماهنگی‌های صورت گرفته و آن هم در شرایطی که حضور در جمع ملی‌پوشان برای هر بازیکنی افتخار است، این دو بازیکن با طرح کردن بهانه‌هایی همچون داشتن مشغله کاری، از حضور در اردو خودداری کردند.


ملی‌پوشان والیبال ساحلی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کنند و مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا، از هفتم تا یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ در کشور چین برگزار خواهد شد.


تیم‌های والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی، سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک را به دست آوردند و در این رقابت‌ها هشت کشور چین (دو سهمیه)، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و یک کشور دیگر که در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک مشخص خواهد شد، حضور دارند.


فرمت مسابقات، بر اساس رقابت کشورها با هم است و در مجموع دو برد از سه مسابقه، تیم صعود کننده به المپیک را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها